geen Pasen

27 maart 2016 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Wij wensen iedereen een fijn Diwali, hemanpippie en en sodepoepie, geven geen hapjes van koe op school, hoewel varken nou ook weer niet gewenst blijkt, maar een Indier houdt geen rekening met een Paasfeest.

En zo hadden Suze en Jurre dus een kinderfeestje van Nihal, eerste Paasdag bij de Buccaneer.

Kan dat kind niet helpen en tis bovendien een heel lief joch, en dus mochten de twee er naar toe.

Hen afgezet om iets voor drie, en wij verderop met Tjeu, want die mocht kiezen, waarheen? Geen twijfel mogelijk, hij zei meteen; "Sunset".

yuggghhhh, alweer?? Maar goed, hij mocht kiezen en zo zaten we met drie bij Sunset op het strand natuurlijk. Mooi beetje minder druk dan de vorige keer zeg!

En niet al te heet, wel tijd voor een smoothy een wijntje en een biertje natuurlijk, rollen in het zand, zwemmen en gewoon veel knuffen met mam en pap, was fijn he Nowelky?

Iets over 6 en terug naar de Buccaneer, ze hadden het leuk gehad en auto vol moeie kinders naar huis, toch raar, zo'n Paasdag.

1. J van Oort:
    26 mei 2016
    Feestjes,feestjes verjaardagen het houdt niet op daar .en lekker aan het strand wat wil een mens nog meer!!!!!
  2. Tante Cornelia:
    27 mei 2016
    Heerlijk even alleen met mama en papa. Genieten voor allemaal.