koningsdag 2015

27 april 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Koningsdag.

Dat ging niet helemaa,l of helemaal niet, of ergens in het midden, dan ik had bedacht.

Ik wilde naar Emilio park om het een en t ander te verkopen op een kleedje, net als in NL.

Weet je nog, zijn ze vorig jaar mee begonnen hierzo.

Daar moest je je van te voren voor inschrijven, en uiteraard het nodige regelen thuis.

Dat eerste lukte wel, het tweede niet. Geen support vanuit thuis, dan heb ik nog over,….ehm even zien.... oh ja, mezelf. En mezelf kan niet dit soort dingen doen als alles thuis is. Geleerd, moet me meer als een Nederlander gedragen en alles maanden van te voren vast leggen en regelen. Schriftelijk.  Hoe gezellig.

Tjeerd heeft de drie in oranje meegenomen naar het park, dankjewel, geld meegegeven en uiteraard moest er soms wat bij, maar zd kwamen alweer thuis met een reuze buit. De ergste van allemaal; en dat Tjeerd dat goed vond zeg, Jurre heeft een masker dat ie op kan doen, na uren sleutelen van Tjeerd werkt alles, als ie praat klinkt ie als een heel eng ruimte-figuur/monster en het zegt ook heel eng whahahaahahaaaaa. Tjeu vond het scary, Suze lag in een deuk, ik vind het eng om mijn zoon in zo’n vervormde stem te horen praten. Maar Jurre vind het het einde!

Uiteraard, in de middag, nu later, weer naar strand, boarden weer beter, geen gevis, wel geborrel, en het eten was alles-in-een-pan-mikken-van-wat-er over was van gourmetten. Ook lekker met alle sausjes ernaast!

Ps, jullie hebben echt geen idee hoe lang het duurt voor je fotos hebt geplaatst (ge-upload) hier duurt het minuten voor ene,….kan je je het feestje achter de pc bedenken?)

1. J van Oort:
    18 juni 2015
    Hallo, je kunt niet altijd zin in iets hebben om eens weer wat anders te doen.. Kan ik me levendig voorstellen. En trouwens jullie doen al echt veel met de kinders.., dus dat is echt niet gek als zij eens iets niet willen. Haha..., maar leuke foto,s Judith . Ik geniet ervan , ondanks je vele werk daarmee......!
  2. Tante Cornelia:
    18 juni 2015
    Ik geniet ook enorm van de foto's. Die ik dus, dankzij het vele werk kan zien.
    Hierbij, Judith bedankt.
  3. J van Oort:
    18 juni 2015
    Heee Judiht , slaap je wel eens ? Vanmorgen al heel vroeg je eerste berichtje en nu is het hier 18.30 uur en lees ik nog een paar berichtjes....! Spannend wel hoor maar je moet je eigen niet overwerken nergens voor nodig . Sla maar wat over hoor dat mag van mij....! Maar het blijft spannend met je verhalen en foto,s nu lieverd ik hoop dat je geen zere typ- vingers hebt . En wens je nu RUST. Xxx