vroege vogels maken geen vis

28 april 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Hoe langer geleden, hoe meer tijd het me kost om te schrijven, t mot wel kloppen nie?

En ik schrijf van alles, jaha, dat kan ik, schrijven, met een pen op papier, zonder spellingscontrole, op blaadjes die de kinderen dan gebruiken als onderzetter, tekenpapier, propjes, wat dan ook, want ja, iedereen heeft toch alles in zijn telefoon mamma? Ja vast wel.  Deze mamma echter nog lang niet. Ik heb tegenwoordige een oudere versie I phone, het dingetje is op zich geweldig, alleen is alles anders dan op mijn blackberrie. Dat duurt dus even dat lere. Daarbij komt dar fotos sturen een heel gedoe is, want ik ben geen trotse bezitter van een I pad, vind het duur. En heb van Santa ene gekregen in miniformaat, vers van amazon voor 70 dollar, een samsung…daar kan ik beter mee overweg. Probleem is natuurlijk dat de twee elkaar niet moeten, en je dus via allerlei omwegen fotos en of bestanden moet verzenden, heel tijdrovend, en beslist geen goed idee voor mijn humeur en of dat van Tjeerd. Die vindt me voornamelijk een onnozele hals. Dat kan ik niet beamen, wel dat ik het inderdaad lastig vind ja, en me al zo twee, nee drie gevalletjes van andere dames die zijn hulp kregen invallen, maar daar hoor ik dan net weer niet bij. Beste manier tegen heug en meug ja, zelf doen, ben blij hoor met mijn tweedehands I phone, maar ik denk dat ik mams ipad maar jat hahaha, nee hoor mam!

Nog een blaadje gevonden dat zegt dat Tjeerd om half 6 ging vissen, ik geloof met Jurre, en wij later kwamen, met ontbijt en lunch en oh das brunch ja. Alweer geen eetbare vis, chips (de schone versie van shit) zeg.

De dag hiervoor waren we dus tot na 19.00 op het strand, ik denk dat we deze dag zo’n beetje in bed lagen rond die tijd…of…die aflevering smeris gekeken? Ook wel grappig, al praat er niemand Tilburgs en verhuizen ze snel naar A’dam, das nou jammer nie? Niet dat ik het kan, maar wel verstaan..en Amsterdam is voor toeristen….toch?... Wanneer begint Penosa weer dan?

And Jennifer, excuse me, the children play games on my phone…and I tell them to shut the sound off, and what happens, I forget….so no way I hear my phone ringing…. Too many times the case…working on it, sorry…

1. Carol:
    18 juni 2015
    Ja en dan weet je 't eindelijk hoe het werkt en dan krijg je automatische update en dan werkt eea niet meer! Is volgens mij 'n wereldwijd probleem. :-(
    Groet uit Breda,
    Carol
  2. Tante Cornelia:
    18 juni 2015
    Ja, dat heb ik ook al geleerd. Dat je voorzichtig moet zijn met updates.
    Gewoon doorgaan met proberen, Judith. Oefening baart kunst!
  3. J van Oort:
    18 juni 2015
    Ik vindt alles knap met dat ding...., maar ja , je moet het soms wel kunnen enook dat weet ik soms niet hoor. Maar kan me niet schelen... Net doen of je alles weet. Hoewel, je broer moppert wel eens op me....! Haha.