laatste dagen van het jaar..

28 december 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Maandag de 28e Tjeerd met Suze naar ziekenhuis, de discussie van afgelopen dagen was ook vooral, ja maar weekend, en zo, nu was het maandag, DR Offringa bleek er niet te zijn, maakt niet uit, deze dokter vond een foto ook nodig, en jawel, Suze longontsteking. Mag ik effe vloeken?

Deze keer werd het een atypische pneunomie genoemd, wandelende longontsteking, zoek dat maar op, op google. Ik moest overgeven van de boosheid op mezelf. Jurre huilde omdat ie dacht dat Suze moest blijven, sja, toen moest ik ook huilen, en dan Tjeu ook.  Uiteindelijk bleek dat ze wel mee naar huis mocht, mede omdat we dit al eerder allemaal meegemaakt hadden. En je dan zogenaamd denkt te weten wat te zien en doen, blijkbaar niet, want het is me wéér gebeurd. Zo klote.

Uiteraard wel blij dat ze mee mocht, het ziekenhuis bleek trouwens ook vol, met zelfde soort klachten kindertjes. Bah bah.

logischer wijs gingen de plannen, mijn plannen, voor oud en nieuw, ook meteen van tafel, en nee nee, dat is niet het ergste nee, helemaal totaal niet.

Eerst maar weer zorgen dat Suze beterder en helemaal beter wordt, ik ben heel veel heel verdrietig geweest deze periode.

1. J van Oort:
    10 maart 2016
    Och, Judith , neem grote stappen verder, dit is niet leuk om te lezen .,zo verdrietig. En je kunt er toch niks aan doen , het is gebeurt en je hoeft je eigen niks te vewijten.. Geen van jullie daar...xxx
  2. Tante Cornelia:
    11 maart 2016
    Jezelf zeker geen verwijten maken, Judith. Kinderen groot brengen is een groot avontuur. Je neemt je beslissingen nooit lichtvaardig en altijd met de beste bedoelingen voor je kinderen. Maar dingen zijn nu eenmaal niet altijd duidelijk.
    Wel fijn, dat Suze mee naar huis mocht. Kon je haar lekker verwennen. En vaak genezen ze thuis beter als in het ziekenhuis.