No dinosaur day

27 december 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Op zondag ochtend in de vroegte naar de boardwalk, even zwemmen, hier waait het te hard en teveel zeewier.

We zijn niet lang geweest en het was sneu voor de jongens, maar Suze voelde heet wilde slapen.

Terwijl Suze in bed lag, discussie over wat te doen met haar, ze had geen koorts, maar ja, hebben we dit niet al vaker meegemaakt? Naar de bioskoop dan vanavond? Ik, ehm nee, ik maak even een notitie mentaal.

Suze sliep lang en goed, wilde graag gaan, wij naar de Good Dinosaur, wilden ze al langer.

Waarom kan het dan niet even meezitten? Bleek het scherm van de zaal van de good dinosaur stuk, geen dino dus, verdomme, kinders unhappy, dan maar de chipmunks, yachggg… Popcorn en drankje en dekens en truien deden dienst, ze vonden het wel leuk.

Op de terugweg reed Tjeerd langs de nieuwe pier, en het zag er zo mooi uit, En er was een parkeerplek pal naast de deur. Vooruit dan, even kijken nog.

De kinderen wilden eten, honger, niets gaat zonder slag of stoot deze maanden, uiteindelijk kregen ze een frietje met wat weet ik niet meer.

Het waaide enorm en de vesten waren nodig ook buiten, foto hier foto daar, ze deden verstoppertje met een berg lokale kinderen. Douchen en bed en ik de wekker tig keer gezet om bij Suze te checken.

1. J van Oort:
    10 maart 2016
    Jeee, zeg , jammer dat Suze niet lekker was. ........
  2. J van Oort:
    10 maart 2016
    Jammer voor Suze....en allemaal.
  3. Tante Cornelia:
    11 maart 2016
    Jammer, dat alles tegen zat. Maar kinderen hebben niet veel nodig om zich te vermaken.