niks met Nyx

24 september 2016 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Tjeerd ziek thuis, wij met allen fietsen op de boardwalk…en een drankje doen natuurlijk. Mega rustig in de stad….stilte voor de storm zullen we maar zeggen. Heel gezellig met de mensen die er wel waren, en met ons viertjes.

Zondagmiddag op het strand met hier, met Jennifer Bert en nog een stel met hun kinderen.

Waren Suze en Jurre zo oenig Nyx mee te laten lopen. Ikke roepen en roepen, maar nee hoor, niet terug komen lopen met em…. Komt ie op het strand hebben hun hun oude hond en nieuwe puppie mee, hoop gevecht en gedoe.

Ik hoorde dat pas toen ik aankwam want ik reed met de auto met Tjeu en de spullen.

Tjeu in de auto gelaten, deel spullen mee naar strand en toen commotie alom, ik kwaad, stuk touw gevonden en Nyx meegesleurd, de auto ingeduwd want dat vind ie niks. Alles onder de modder, heel fijn. Terug rijden. Ondertussen Suze huilend naast de deur want ze wilde mee terug. Ik zei dat ze fijn kon blijven, ik zou wel zien of ik terug kwam, gewoon doen alsof ze me niet hoorden en Nyx mee laten gaan…ja zeg hee.

Thuis hond uit auto en eerst alles schoongemaakt, want het zag eruit als een slagveld.

Even overlegd en het was al later, dan maar terug hoewel mijn zin ver over was, Tjeerd kwam ook niet meer opdagen die middag, de kinderen waren druk met bootje en boarden, ik vond het allemaal niet zo geslaagd. Kan ook ja.

1. J van Oort:
    7 november 2016
    He,he , eindelijk eens een keer een boze moeder......, en? Heeft het wat opgeleverd Judith??? Nee dus... Alleen een vieze auto, ik moet er om lachen hoor. Niet luisteren de jongens en dan ook nog honden toestanden, geen prettige bezigheid. Maar aldoende leert men.
  2. Tante Cornelia:
    8 november 2016
    Ja, dat hoort er ook bij, dat je af en toe boos wordt of bent. Volgende keer beter.