oh ja jarig.

24 januari 2016 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Oh ja, ha, dat was mijn verjaardag zeg.

De kinderen hadden op school niks gemaakt, en thuis ook niet, geen tekening niks.

En kadootjes of cadeautjes  hadden ze ook niet voor me, ja aha, pakjes soep uit Tjeerds koffer. Mm.

Suze wilde naar Akana dus, die al veel eerder jarig was ,maar toen was het vakantie en alle klasgenoten skiën in Frankrijk, of naar zuid Afrika, of naar familie in Australië, je verzint het niet…en toen was het luis op school blablabla, hebben we OOK nog gehad dat gedoe, ik had ze gewaarschuwd!!! en goddank tot nu toe die van ons niet, maar klasgenoten naar huis, zusters op school …gedoe. Anneke weer, Bert nu ook.

En dan tadaaaa, zeg ik eens eerlijk wat in vind, wat meestal voorbehouden is aan de andere kant van mijn familie,….ook niet ok. Tjeerd had heel lief, kleren gekocht voor me in NL.

Ik vond ze niet mooi. Bruin niet mijn ding en prints van beesten ook niet. En de helft past niet. Dus sja. Wie zou zich dan lullig moeten voelen?  Ik deed dat natuurlijk….. plank mis eerste klas. Heel lullig.

Happy birthday mamma! Yep.

Weet je wat, ik verzin nog wel iets, ergens dit jaar, voor moeders die er toe doen hier op SXM.

En mijn kleren? Mm, mijn schoonfamilie vond het mooi, maar die van de passen het niet, terugbrengen kenooknie…misschien dat ik een mooie dame hiero vind. Tis  Zonde. Sorry.  vond het heus wel lief.

1. Petrie:
    11 maart 2016
    Blijft lastig jarige moeders. ;-)
  2. J van Oort:
    Happy birthday lieve Judith, en alles komt goed. Doeiiiiii.xxx
  3. Tante Cornelia:
    11 maart 2016
    Het was in ieder geval goed bedoeld.
    Met een beetje gelukt verloopt je verjaardag volgend jaar beter.
    Er zijn vast door het jaar heen dagen dat ze lief voor je zijn en onverwacht met iets uit de hoek komen.
    Vanuit Bladel ook van harte gefeliciteerd en ik wens je nog heeeel veel fijne verjaardagen.
  4. Mike:
    14 maart 2016