The performer.

24 mei 2014 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

29 April, wat dus niet de dag voor koninginnedag meer is, ging ik met Jurre en Suze naar de stad. Kadootjes zoeken voor deze en gene,  en aanverwante zaken, een heel eind backstreet afgeweest, poeh dorst, bij klein (toeristen) marktje even een smoothy, en verder dan ooit met ze,  zowaar een winkeltje, tussen twee anderen verstopt, gevonden waar ze eea aan “schoolspullen, als oefenboekjes ed hadden, en hotwheels. Allebei blij.

T was een hete dag, we hadden genoeg gewinkeld en gezweet, Tjeutje was naar school, Tjeerd wilde niet komen lunchen, en wij hadden hooooongerrrrrr, wij drietjes naar de boardwalk, bij de hony tonk neergeploft. Jurre met zijn hotwheels overal overheen scheuren, tot vermaak van velen, en Suze druk aan het schrijven in der nieuwe werkboekje.

Waarom weet ik niet precies, maar Jurre ging ineens op zijn stoel staan en effe optreden. Gelukkig had ik nou eens een keer meteen de videocamera gevonden op mijn telefoon. Suze en ik hebben vreselijk gelachen om Jurre, samen met een hele boel toeristen. Kzouzegguh, kijk filmpje!!!

1. Wendy:
    Geweldig!
  2. Linda:
    Haha! Stoere jongen zeg!
  3. J van Oort:
    Show-man Jurre, in een perfecte act..., stoer... Leuk hoor.... Ga zo door...xxx
  4. Peter van den Hout:
    26 mei 2014
    JA,hij mag door naar de finale!
  5. Tante Cornelia:
    27 mei 2014
    Wat een talent! Zo spontaan, heerlijk!