pink ribbon day

3 oktober 2014 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

vandaag was/is breastcancer awareness day, de ouders werd gevraagd de kinders in het rose naar school te sturen, de hele maand oktober staat in het teken van...

weet je nog, vorig jaar deden wij mee aan de pink parade. Maar goed dat we vandaag niet meededen, Jurre en Suze waren pas half 5 bij Mister K, ze hadden een eeuwigheid stil gestaan in Simpsonbay vanwege een ongeluk. Niet zo grappig in deze hitte.

hoorde wel dat de chauffeur zakken chips voor allen was gaan halen, en hij belde ook alle ouders; heel wat beter dan vorig jaar, tot nu toe, knock on wood.

Van school stuurden ze ons een foto, zehadden een pink Ribbon (roze lintje) gemaakt met allen, zso leuk! zie foto, en 134 dollar opgehaald!

1. Tante Cornelia:
    4 oktober 2014
    Oh, wat een leuk initiatief. Iedereen kent wel iemand in zijn of haar omgeving die kanker heeft (gehad)!
  2. Peter van den Hout:
    Alle beetjes helpen.
    Hier is oktober ook maand vd borstkanker,maar ik geloof niet dat er op de scholen iets mee gedaan wordt.
    Goed initiatief ja daar bij jullie!
  3. J van Oort:
    4 oktober 2014
    Ook fijn dat er hier op SXM ook aandacht aan wordt besteed. En zeker op school , ik weet niet of dat bij ons ook zo is tenminste nooit van gehoord..., maar ja wat niet is kan nog komen door andere jongeren die dat misschien weer door geven aan de jeugd , hopend ook in ons land. Zou toch geweldig zijn .....xxx