hehe......eindelijk!!

4 oktober 2014 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Wat moet ik erover schrijven? Duizend dingen zeggen nog niet genoeg, misschien dat de foto's en de filmpjes beter helpen in dit geval.

Vanaf 3 en kwam alles binnen, buiten,..... wat een hoop lieve leuke mensen, kado's en kadootjes, waarbij ik echt effe moet melden dat twee keer twee bioskoopkaartjes voor vader en dochter, van Robin, wel super sweet bedacht was! Dit absoluut niet ten nadele van alle anderen, er was zoveel met zorg bedacht, geweldig!

eten drinken, dansen, taart met "vuurwerk" en dan zwemmen. (niet springen...uhuh...) Bbcen en limbo dansen, dat op verzoek van Suze, Tjeerd had de "echte" limbo muziek uiteraard.  Het Zweedse volkslied voor Carina, en het Surinaamse voor Sina, Melvin en Danielle, dom rep  spaans voor Miss Esperanza.....hahaha   zo'n beetje muziek uit ieders land/deel of soms zelfs stad van afkomst, grappig.

Dan eerst maar de pinata want niet iedereen bleef tot het einde, en hoe meer kinders mee doen , hoe leuker natuurlijk. Deed het goed die schoen, stevig pumpke haha. De amandelboom deed het minder, die tak is er nu af....ah...zielig.

We hadden partybags over dus de juffen van Suze en Jurre hadden mazzel.

Het bleef de hele middag een feestje, geen ene keer ruzie of gedoe met welk kind dan ook, fantastisch, ook voor alle paps en mamsies. Trots op alle kinderen en tjes!!!

Tjeu ging ik douchen om 21.00 en viel als een blok in bed, Jurre had al gemeld dat ie naar bed wilde, die was zo kapot, dus die ging mee. Ondertussen lagen Suze en Anneke binnen op de bank te slapen, die had ik om half acht al onder schoon water en zeep gezet en om laten kleden.... en wie nog meer, oh ja Tjeerd. Suze in bed, ging Tjeerd daar bij in bed liggen en die zagen we niet meer terug. Anneke onder laken met de wappers aan in de kamer.

De eersten kwamen iets over 3, de laatsten gingen iets over 3....

Voor het eerst een plaatje aanvragen voor mezelf hahaha,...nog een wijntje, ah, even wat opruimen. En zo was het ineens twee uur later. Daar was het opruimen Els. Het gaf niks, ik liep heerlijk op t gemakje op mijn akkertje rond, en het was eigenlijk zo gedaan. Bovendien kan je niks laten liggen, ivm ineens regen, de honden die alles kapot knauwen, apen die bullen jatten (?), kinderen die in scherpe dingen gaan staan, verzin het maar.

Was aan, afwas aan, mezelf uit gedaan.    Wat een geweldig waanzinnig feest!!

(en nee, wij hebben niet van die kinderen die dan ineens tot 9 uur slapen of zo.... ikke mocht wel wat langer van Tjeerd!)

1. Peter van den Hout:
    5 oktober 2014
    Wat een feest zeg! Ik was even bang dat het in het water gevallen was vanwege onweer of zo.
    Je liet ons wel in de spanning Judith!
    Maar het was zeer geslaagd aan de foto's te zien. Leuk hoor. X
  2. Tante Cornelia:
    5 oktober 2014
    Hadden jullie de buren ook uitgenodigd of wonen die zo ver van jullie af, dat ze er niets van meegekregen hebben?
    Zo te zien was het gezellig tot in de kleine uurtjes.
  3. Carol:
    6 oktober 2014
    Big party!! Wow 'k zou willen dat ik erbij kon zijn! Ziet er op de foto's super uit!
  4. Mike:
    11 oktober 2014
    Ook nog sinterklaasliedjes gespeeld?