van 1 tot en met 6 September 2014

5 oktober 2014 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Ja ik weet het Carol, alles is zo'n beetje oud nieuws wanneer ik het hier schrijf, zeker nou je ook een facebooker bent! Je zusje zal wel volgen, aangezien ik eea kwijt wil, niet zijnde woorden, en daar heb je blijkbaar fb voor nodig. We gaan het zien.

Dit schrijven hierzo dient een hoger doel dan jullie op de hoogte houden, namelijk onszelf later, en nog meer, de kinderen later, helpen te herinneren wat we hier nou eigenlijk allemaal uitgespookt hebben naast alle normale dingen. Het zou zo ongeveer lijken dat we alleen maar bezig zijn met leut, eh,....ja is ook zo, hahha...... duh.

Maandag naar school gereden omdat Jurre en Suze op maandag zwemmen hebben na school, bij Mister GOmez weet je nog. Maar der was geen zwemmen, ze hadden een email gestuurd, maar ik had die dag geen email gelezen. Nee, heb ik niet op mijn telefoon, dat had ik wel maar liep in de soep, ik heb ook geen full time internet op mijn bb, vind ik zonde van het geld, en ja is wel eens jammer, maar ja wel eens, ach.

Vrijdag had Jurre een feestje, bij de Mac Donalds in Simpson bay, van 3 tot half 6. eh hoe doen we dat? Ikke hunnie ophalen op school, allebei in de auto omkleden. Kadootje voor Douglas had ik mee uiteraard, parkeren en mee naar binnen. Wij alle drie nog nooit geweest, glazen hokkie in de mac met aan de ene kant een uitloop met "het" klimrek/glijbaan ding. Volgens mij bleven alle moeders zo'n beetje, die hadden allemaal nog een kleiner kind/baby bij zich, net als de mam van Douglas trouwens. Even babbelen met pa en ma die ik van gezicht kende, maar meer niet, en de anderen ook niet. Suze en ik gingen echter, dat hadden we afgesproken, Jurre vond het ok, tel nr achtergelaten en wij twee naar buiten, lopen, waarheen? Simpson bay yacht club zei Suze. ok. Ok.

Drankje en naar de kinder zeilclub gekeken. Heb gezegd dat Suze ook mocht als ze wilde, ze vond het boeiend, maar ze zei toch echt; nee, dat wil ik niet gaan doen.

Husband opvang hebben ze daar ook zagen we, vond Suze erg geestig, betaals en naar? wisten we niet, maar Suze wilde daar niks eten, maar ergens anders. Ok? ok.

Terug over de brug, langs de Mac naar....hee een nieuwe Libanees, Beirut. Zag er heel mooi uit, daar dan Sumi? Ja goed. Glunderend kind want het zag er echt pico bello uit, en Suze ziet alles tot en met details, dus dat was net kaasje voor der. Aardige bediening, wat willen we eten? Geen idee. Schotel Beirut werd ons aangeraden. Was meer dan super verzorgd en heerlijk, Suze vond alles behalve een bakje salade jammie, dat is heel wat!  Ze bleven aardig daar, en we hadden het fijn zo saampjes . Helaas onze tijd om, want we moesten Jurre ophalen, die heel wat anders had gegeten laat zich raden....Voor de andere jongetjes stond thuis eten klaar.

en NOG was de koek niet op met feesten voor Suze want de zaterdag was ze Echt jarig. Wat leuk, kadootjes uit NL, en ze mocht kiezen: fietsen en zwemmen en wat eten op de boardwalk...tuurlijk, 3 in 1 wensen stiekem

Allemaal happy campers op fiets/autootje, en bij de hony tonk drankjes en eten, feestje compleet.

zie je wel dat het lijkt dat we niks anders doen? Ik snapput. Rest van de weken rijst en bonen hoor, we zijn nog niet aan criminele inkomsten begonnen.

Klaar? nee. Zondags had Suze feestje van Mateo, vanaf 3 uur bij Buccaneer bar. Tjeerd zou der brengen, terug komen en dan zouden we zien hoe en wat. Die kwam dus mooi niet terug en is gebleven en ze waren na 7 thuis. Dat ze het beiden zo leuk hadden gehad vond ik super,... wel veel later dan de afspraak jongens!!!

1. Carol:
    6 oktober 2014
    Ach ja, een feestje is ok. Ik zal nooit vergeten wat opa Essenstam een keertje tegen mij zei toe ik weer terug ging naar Breda voor een feestje: "Ga maar lekker naar dat feestje, want als je oud bent heb je niks als begrafenissen"
  2. Tante Cornelia:
    6 oktober 2014
    De tijd vliegt echt, 7 jaar al weer. Kleine meisjes worden groot.
    Ik ben het eens met opa Essenstam, en van al die mensen waar je naar de begrafenis gaat komt er niet één op jouw begrafenis!
  3. Peter van den Hout:
    6 oktober 2014
    Nou...,ik vind dat het wel wat minder kan daar aan de overkant hoor;-)

Haha nee hoor,jullie feesten maar! Doen wij ook hier op zijn tijd,alleen
    zonder zwembad dan.X