PSV op pc, niet alles pais en vree

18 april 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Weekend achttien-negentien April

Wat zullen we ondernemen? In de morgen ik al druk met Suze voor haar science project.

Paar dagen ervoor kwam de aankondiging, maandag klaar zijn, nee he? , deze keer moeten er twee een project af hebben ja Mr Fry…. Van lege flessen of wc/keukenrol-rolletjes.

Suze keek wel op google maar was 123 klaar, ik ga slangen maken, ok dan, Jurre wilde een boot, maar niet nu hoor mam….juist ja…

Voor de rest wat gaan we doen;

Weinig, Psv kon kampioen worden en Tjeerd zat begin van de middag achter pc..

Gefeliciteerd ermee!

Eind van de middag in kampioensshirt naar de zee, vissen.

Schoot niet op met al dat wier.

De drie vonden het eigenlijk wel geestig, heel druk met wier uit de zee halen, wallen bouwen, ehm, waren die er al niet genoeg…en Jurre speelde het lakemonster van scoobie doo. Zo ernstig dat Tjeu achter me kroop met racend hartje, doodsbang.

1. Mike:
    PSV kampioenen!
  2. Carol:
    3 mei 2015
    De ECHTE kampioenen zijn onze kinderen, als je dat maar weet!
    Jurre: je zag er fantastisch uit, maar je broer niet onnodig bang maken hoor!
  3. J van Oort:
    3 mei 2015
    Gelukkig eindelijk weer PSV......! Ik had liever Twente gehad! En de zee? Dat is wel het domein van de Fam. v.d.Pas oneindig veel plezier kun je daar beleven en te ontdekken. zo zie je maar weer of juist niet he Tjeu... ??? Daaag.
  4. Peter van den Hout:
    3 mei 2015
    School houdt jullie bezig,ook thuis, en voetbal,ik heb er niks mee! X
  5. Tante Cornelia:
    3 mei 2015
    Ik heb ook niets met voetbal.
    En met 3 kinderen die naar school gaan is er altijd wel werk aan de winkel voor de ouders. Heel fijn als je kinderen alles tot de laatste dag uitstellen.
  6. Judith van de Pas van Oort:
    4 mei 2015
    Ik vond voetbal leuk, het spelletje nog steeds. Maar een beloning van een miljoen per week? Voor een stelletje modePopjes met taliban baarden, en neven -contracten waar een normaal mens van flauw valt? Het geld heeft wederom de lol verpest, ik vind het onacceptabel in deze wereld sportmensen bedragen in de maand te "geven" waar een compleet land mee gerund zou kunnen worden. Hebben we het nog niet eens over de onzinnige en waanzinnige toestanden en kosten die de "fans" met zich meebrengen.
  7. Peter van den Hout:
    5 mei 2015
    Helemaal mee eens Judith!!
  8. Tante Cornelia:
    5 mei 2015
    Ik ben het ook helemaal met je eens Judith!
  9. J van Oort:
    19 mei 2015
    Ik vond voetbal altijd spannend ....maar de laatste tijd met die showballen ...geen woorden voor . Te lui voor woorden zijn ze allemaal . Maar ja als je zoveel geld krijg hoef je ook niets te doen toch.....? Of je je best doet of niet zij krijgen altijd hun salaris.... En ze hebben nooit genoeg....jammer dat zij nog zoveel publiek trekken. Mij niet in ieder geval.