Regt naar huis?

11 september 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

De volgende dag mooi weer, tijd voor een fietstochtje in en om Riel.

Bibbi en Janne hadden fietsen afgestaan, Jurre maakt et niet uit met een mandje fietsen, voor Suze was t lastig want fietsje was wel te klein voor der, maar ze wilde zo graag dat ze niet klaagde (hoewel ze moeilijk kon trappen en sturen). Tjeu achterop, richting Regte hei. Zo fietsen we 6 jaar geleden ook voor toen nog geen idee hoe lang niet meer, met twee kleine kotertjes voor en achterop. Tsjee, wat vliegt de tijd!

Heerlijk hoor, mooi fietsen daar ook, de oudsten konden hier mooi racen, want alles is hier vlak.

De grafheuvels bekeken, we zagen de schapen met herder en honden, en toen we terug kwamen zijn we naar D’en Overkant gegaan, alwaar hartstikke druk, misschien altijd wel, maar t was geloof ik voor hier de laatste schooldag. De kinderen een smulbox en ikke carpaccio, van de Rielse biefstuk, was me dat lekker. Spelen in de speeltuin en ze waren toch echt wel erg moe en heet, op naar huis en even dimmen.

In de middag namelijk naar tante Renske en Ome Mark, alwaar familie zou komen voor koffie gebak en een borrel. Dat werd een hele gezellige namiddag/avond, met prachtig weer.

Tjeu voor t eerst skippieballen, en allen meppen tegen een balletje aan een touwtje aan ee stok, hee das me effe leuk!

De kinderen gingen picknicken op een veldje, drinken en eten mee, ben nog met tante Cornelia gaan kijken bij ze, konden wij ook even kletsen he tante C?

Steppen deden ze ook veel, ook Tjeu voor t eerst op de step, hier thuis wilde hij er nooit op, vanaf toen is dat anders, stept nu ook rond het zwembad en naar benee (doodeng).

Mats had een klik met Tjeu, en zijn vader kon er ook goed mee, zag het wel, mooie oppas zouden ze zijn! Leuk hoe alle kinderen met elkaar speelden, maar ze allemaal tegelijk fatsoenlijk op de foto krijgen is geen doen (meer). Misschien als allemaal weer wat ouder zijn….

Fijn iedereen te zien en even te spreken, hoewel dat ook altijd weer veel te snel gaat, en je nog veel meer had willen melden.

Ook funny om Mike te zien (die in Australië woont) en ook over was met vriendin Aimee, of hoe schreef je t nou? In elk geval leuk lief meisje Mike!

1. J van Oort:
    11 september 2015
    Gezellig ,toch weer fietsen....., lekker genieten van net Brabantse land....en gezellig als je alle bekenden weer ziet....., en super fijn weer . Dus heel veel gekletst neem ik aan ...., en de kinderen die spelen altijd en overal met wie dan ook. Gaaf, goed gedaan.!
  2. Tante Cornelia:
    11 september 2015
    Jaaa, reuze gezellig om jullie te zien en vooral om even te praten. Wat een gezellige boel al die kinderen en volwassenen bij elkaar. Wij, ome Jack en ik, hebben ook genoten.
  3. Mike:
    14 september 2015
    Ja, je hebt de naam goed geschreven. Erg leuk jullie weer eens te zien!