Royals at Festival Village.

14 november 2013 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Alles bij elkaar had ik de dag anders moeten indelen, maar ja....  Nadat ze hadden geslapen was Jurre nog steeds bek af, en die zei niet mee te willen naar het festival village.

Ondertussen eieren koken en kleuren en een grasnest maken, Jurre krijgt Dino eieren mee om te trakteren!

Eten, pasta met meatballs!  En Tjeerd met helicoptertje aan het vliegen, ja reuze bedankt opa en oma uit Riel, heft ie nog meer speeltuig!

Suze en ikke weer douchen en in het oranje, en toen we op punt stonden te gaan was Jurre aan het huilen, wilde toch mee.... Dat is dus niet leuk gaan, en ik wist niet wat te doen...voel me der nog vervelend onder.

Suze kletste wat af en de auto bij politiebureau gezet, en gelopen naar Festival village, we waren binnen tien voor 7, 7 uur zou deur dicht...Security was een giller, alles en iedereen liep gewoon naar binnen, s leuk hoor, maar wel gek ook.

Half uur later tuurlijk begon het, en het dansen was hartstikke leuk, fleurig, kleurig, vrolijk. Leuk was ook dat Max en Alex op het podium kwamen en dat Alexander een woordje had, lekker kort, lekker duidelijk, geen gezwam in de ruimte! Heerlijk.

Voor de rest was de layout daar belachelijk, ze hadden tenten in het midden van de binnenplaats gezet,het hele plein voor de royals was dus leeg... en wij, de gewone mensen, mochten maar aan 1 zijkant staan kijken. Wat er op neer kwam dat je alleen wat zag als je vooraan stond dus. Leuk.... Kinderen zagen echt geen bal, Suze is met paar klasgenootjes vooraan met benen door hek gaan zitten en die heeft vast alles goed gezien.

Ik moet op pad voor een andere camera, want hoe geweldig mijn mooie ook is overdag, avond is drama, en zoals ik al zei, dat andere dingetje is een miskoop.

Dus iedereen heeft betere foto's dan ik, en het bezoek beter gezien, want we hadden op andere plaatsen moeten zijn, ah ja....

Vandaag en morgen ruimen schoonmaken, ze komen klussen, en wij weer inpakken en voorbereiden voor Jurres feest, en dan zal het zondag eindelijk weer een beetje normaal gaan lopen?

vast niet, hahaha.

Op naar het volgende bezoek, onze queen mom komt!

1. Carol:
    14 november 2013
    Tja, iets organiseren kan niet iedereen of er zijn teveel mensen die zich belangrijk voelen en daar gaat t dan mis! Wereldwijd probleem helaas.
    Groeten uit nat Nederland, Carol
  2. Tante Cornelia:
    15 november 2013
    Toch grappig om het verhaal van jullie kant (de bewoners van Sint Maarten) te horen. Dat krijg je op tv allemaal niet mee natuurlijk.
    Je hebt het koningspaar er trouwens best goed op staan Judith.
    Succes met het feestje van Jurre!
  3. Peter van den Hout:
    20 november 2013
    Toch goed gelukte foto's, ik vind ze duidelijk .
    Wat een leventje hebben die twee zeg, qua reizen dan hé!