school trip

14 april 2016 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

En zo was het de veertiende en ging de kleinste met de us naar school en de oudsten met mij mee, want fieldtrip naar sea side nature park. Dat werden 1200 foto’s aangezien school me had gevraagd foto’s te maken…dus heeft me even gekost een paar te kiezen… En Petrie kwam daar ook nog voorbij, hoe lief, maar had helemaal geen tijd voor haar of mezelf, allen waren in vier groepen verdeeld en wilde ik elk groepje overal vangen, werd t rennen voor me van ene naar andere kant en weer terug. Insiders en bezoekers weten dat het daar altijd of snikheet is, of regent, dat laatste als wij er alleen zijn echt al tijd haha. T was zon mega hete dag, gelukkig nu t water wel goed geregeld voor al die kinders.

Leeuwendeel geregeld had Carina, de ikea mamma van Emily, geweldig, mensen van seaside allen top, mamma’s en juffen en meester.

Balspelen, paarden borstelen, beesten vasthouden en voeren, vragen hike quiz en ook nog paardrijden …in de pauze springen op trampoline en schommelen. Eten drinken en op zijn laatst een boom geplant van en namens school.

Wat een hele hete hele volle mega leuke dag!

Certificaat en alles!

Onderweg naar huis Suze foto’s gemaakt,…en ja…de borden stonden er voor de prinsessen verkiezingen voor carnaval. Zal nooit mijn ding worden dat carnaval, toen niet, hier niet, waar dan ook niet. Vind het “gewoon” allemaal veel “ gewoon” gezelliger.

Bekaf en goor onder de douche eten en naar bed!

1. J van Oort:
    6 oktober 2016
    Haha , wat een gedoe met die foto,s, ...vindt het wel geinig voor die dames .......!
  2. J van Oort:
    6 oktober 2016
    Wat STOER van Tjeu alleen met de bus......!!! Vond je zeker niks aan he Judith kan je gedachten hier nog lezen. Maaaarrr het is gelukt , je had gelukkig afleiding zo.n hele dag . Wat vermoeiend en zeker lof voor iedereen met die hitte. Xxx
  3. Tante Cornelia:
    10 oktober 2016
    Leuke foto's, Judith. Zo te zien een geslaagde buitenactiviteit.