elluf twaaluf

12 april 2016 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Volgens mij had ik de volgende dag Yoga…..ja maar ja maar…ja maar gewoon doorgaan, dus de kinderen naar school gebracht en daarna aan de lagoon puffen, en Petrie van (niet ons) uitzicht genieten. Zie fotos.

Einde gezond gedoe en op naar Dreams, onderweg leuk bootje, de belle creole hike hebben we laten vallen op verzoek,  en ook daar was t boten dag, wat een stel klungels hebben we gezien zeg terwijl wij lekker zaten en happie en drankie deden. Grappig zo mensen met dure bootjes zien klooien….

Thuis vast weer poolen en de 12e naar de stad, regen hee hee dat was niet t plan. Even rondbanjeren koffie zonder koekje maar met natte stoelen en volgens mij lunchen bij Chesterfield….toch? waar is mijn agenda?? Lekker was t in elk geval wel, Petrie een bekende Nederlander daar haha!

En bekende Nederlanders hebben vele vrienden, en zo ging Misses P hierna naar een andere vriendin op SXM, de kinderen vonden dat maar niks, maar je moet wat in een paar dagen nietwaar! Beste onder de zon!

1. Petrie:
    5 oktober 2016
    Ik kan er nog heel hard om lachen als ik aan die klungels met hun boot terug denk. :-)
  2. J van Oort:
    5 oktober 2016
    Gezellig....,wat een mooie foto's , om jaloers op te worden..en er is een tijd van komen en gaan voor Petry met alle kennissen en zoal .veels te kort zo,n vakantie. Doeiii.
  3. Tante Cornelia:
    5 oktober 2016
    Blijft leuk. Lekker op een terrasje zitten en mensen kijken. Met of zonder boot.