Sentry hill

4 juni 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Jeu, wandelmaatje gevonden,….

Frank wil mee bergjes doen!

Wij de 4e juni naar Sentry hill.

Dat is de berg die begint bij de cakehouse road, die steile weg vanaf phb naar andere kant eiland.

Parkeren en tegenover blauwe huis pad op recht omhoog. Beetje glad ivm droogte en veel zand stenen los.

Het bleek werkelijk een prachtig pad.

Zo’n mooie planten, bomen, uitzichten, helemaal super.

We hebben op ons gemak alles in ons opgenomen, inclusief ieder twee liter water, het was hot.

Naderhand bij Monchi een borrel of twee, perfekte hike en praat!

Dankjewel Frank!

Ps geloof 310 meter hoog.

1. J van Oort:
    21 juni 2015
    Zo, Judith en nu ga je eigen maar als gids van St-Maarten promoten ,want je hebt de laatste tijd zoveel van het eiland gezien. Dat lijkt me goed plan. Xxx
  2. Peter van den Hout:
    21 juni 2015
    Wow,wat veel verhaaltjes tegelijk! Heb ze allemaal gelezen hoor. Reakties ben ik verschuldigd deze keer....
    Ik heb vorige week ook gewandeld met Peter en ons hondje. Naar de bokkenrijder,Peter aan de trappist, ik koffie met verse aardbeienvlaai! En toen weer terug,toch 16 km,niet gek voor iemand die zelfs met de auto naar de wc gaat ;-) X
  3. Carol:
    21 juni 2015
    Tjeemig, supergaaf die mooie uitzichten! Zijn er toch nog mooie dingen te zien op Sta Maarten. :-)
    Tot binnenkort!
    Carol.
  4. Mike:
    22 juni 2015
    Bijna net zo hoog als de Vaalserberg dan, Nederlands hoogste 'berg'.
  5. Peter van den Hout:
    26 juni 2015
    Correctie Mike: mount Scenery(Saba) is de hoogste berg:p
  6. Tante Cornelia:
    28 juni 2015
    Wat een aanwinst, die Frank als wandelmaatje. Zien wij ook weer heel andere delen van het eiland. Het heeft ook weer prachtige foto's opgeleverd.
    Zelf heb ik met ome Jack de afgelopen week een aantal bergpaden in Oostenrijk bewandeld. Maar bij jullie temperaturen zou ik er niet aan beginnen,.