SSByachtclub en HollandHouse

21 januari 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Maandag de 12e waren ze nog steeds vrij, nu met opa en oma der bij was dat leuk! Auto in met allen, naar Pelican gereden, huizen kijken, helaas de carrousel zat nog dicht tot 2 uur (wel even rondgelopen) dan de yacht club! Rondrennen en bestellen, kinders dame blanche, wow dat zag er super uit…. De boten ook…de wolken ook, die werden groter en donkerder en ja hoor, vette windhoos en bakken uit de lucht, Engelien had ijsje vast dat uit der handen waaide, tuurlijk op een witte broek…  dus dat uitje viel een beetje in t water.

Dinsdag hebben wij de kinderen naar school gebracht, weer spannend na meer dan 3 weken, en bovendien was het Tjeu zijn eerste dag alleen (zonder Jurre) in de klas, en dus Jurres eerste dag bij Mister Fry (en Suze). Ik was de hele dag zenuwachtig.. Maar ze kwamen alle drie heel blij thuis! Pff.

Woensdag naar point blanche getogen, boot(jes…haha) kijken en naar de stad, poh het was druk zeg,…ogh ja, tis woensdag vandaag (oasis of the sea oa), Tjeerd moest pasfoto’s, en daarna, hh burger, sate ennnnn…. kreeft lunchen bij Holland house. Men, die was lekker!!!! Voor herhaling vatbaar he oma?

1. Peter van den Hout:
    21 januari 2015
    3 weken kerstvakantie...? Dat willen ze hier ook wel.
    Toe maar,Kreeft als lunch...wij doen het hier met een broodje kaas! X
  2. Mike:
    22 januari 2015
    Mister Fry? Daar ben je mee gebakken!
  3. Tante Cornelia:
    22 januari 2015
    Ik had geen idee, dat Henk en Engelien op zoek waren naar een huis op Sint Maarten :)
    Gaan bij jullie de kinderen per 1 januari over naar de volgende klas of is Jurre een uitzondering?
  4. Judith van de Pas van Oort:
    22 januari 2015
    Nee net als in nl, Jurre is idd uitzondering
  5. J van Oort:
    23 januari 2015
    Oooo, gaaaaf Holland House...... En och zenuwachtig zijn alle ouders ...voor klein en ook voor groot ( kinders) uit ervaring de laatste tijd ....