suze's beurt voor de fieldtrip.

23 juni 2014 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Hopeloos is het, of hulpeloos ben ik, want deze dagen kan ik helemaaaaaal niet meer bij de pc. Als ie niet wordt opgeslokt door abc mouse.com, door youtube met filmpjes van hotwheels, of door voetbalwedstrijden of afleveringen VI oranje (wwar ikzelf ook aan meedoe hoor) dan is het alweer laat laat….en oh oh oh er gebeurd hier zoveel!

Maandag de 9e hadden ze fun day op school, en volgens de mail allemaal, wat betekende in zwembroek/pak onder kleren naar school. Bleek dat Jurre helemaal niet met water glijbaan ed heeft mogen spelen, dat was ons via de mail helemaal niet duidelij, en we vonden het heel erg sneu voor hem. Suze kwam met rode neus terug die dag…

De 11e was Suzes langverwachte fieldtrip, beiden in de ochtend met de taxibus naar school, en ja, jullie vinden dat ze veel ondernemen op school, maar ik weet dat ze nog meer (andere zaken) hadden beloofd (en ik heb het er over gehad op school) maar ok dan, ook Suze ging naar de vlindertuin, en mam moest mee. Jammer dat ik niet mocht mee doen aan de quizzzz, haha, het was wel anders deze keer, nee niet rustiger, anders.

Deze groteren gingen daarna lopend naar le Gallion, das niet zo ver, maar het was heet heet, de vader van Shirly reed stapvoets mee, ik reed verder, een plekkie zoeken voor ze.

Hier werd de hele bubs te water gelaten, 1 groot feest zo met je hele klas zeg! Zo leuk om te zien hoe ze dan met elkaar omgaan, los van school, de leeftijden vanaf Suze, nog 6, tot en met 10, zo geweldig samen. Ah ja, ik ben nog wel een keer naar het platvormpje gezwommen, want  boys will be boys, en tuurlijk doen die duwen en trekken, maar niks vervelends.

Bessen uit onze tuin, stokbrood vers ander fruit en drinken, samen hadden we heel wat bij ons, Shirly’s vader en ik.ikke roepen, hee tis 5 voor 1, alles aankleden, geen bus, en na inspectie bij de butterfly farm door mij, bleek dat de bus driver dacht dat ie er half 2 moest zijn ipv 1 uur…… Mister Fry en Miss Wendy beetje bozig om late bus, heb ze meteen onder de neus gewreven dat dat bij mij zo en veeeeeel erger, het hele jaar zo was…. Ze snapten ut……..     …………kon het niet laten, sorry, ookal is het niet hun schuld.

Shirly en Suze konden blijven want wij bleven, en Shirly’s dad had ook een wijntje en een rummetje mee, en die kan kletsen en verhalen vertellen hoor, hele boeiende man, met een nog boeiender geschiedenis, en die meiden maar spelen, heerlijk! Tjeerd was zo lief om Jurre van de bus terug op te halen, dus konden ze nog langer spelen, wij haalden Tjeu op op de weg terug op, want Tjeu moet veel oefenen voor zijn graduation!  Zo zijn de laatste dagen van school heel spannend leuk en vermoeiend hoor voor ons allemaal, mogen ze volgend jaar wel een beetje meer uitsmeren zeg maar.

1. J van Oort:
    23 juni 2014
    Spannende dagen voor jullie allen, maar wel goed aan jullie zelf denken ....met deze hitte ... Maar leuk dat het gezellig was voor al die kinderen .,dat doet een mens goed.. Beter als al die nare dingen die over de wereld gaan. Geniet er maar goed van met z,n allen......dag xxx groetjes.
  2. Tante Cornelia:
    23 juni 2014
    Zo te zien en te horen weer een geslaagde dag!