Suzes speurparty.

5 september 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Suze meisje jarig, dit jaar drie dagen, zaterdags haar feestje, ’s zondags mocht ze kiezen om uit eten te gaan, en maandag weer op school met trakteren en zo..

T lijkt trouwens wel of zo’n beetje iedereen in september jarig is zeg, jeetje mina!

Zaterdag 5 dus, van half 10 tot 1…..

Uiteraard druk van te voren, deze keer een foto spoortocht gemaakt, jep, het hek uit..voor twee groepen, ene die kant op, ene andere kant. Leuk! Ware het niet dat ze de speurtocht buiten nooit gedaan hebben, het was veel en veel te heet, zoals al weken, heet en geen wind, en ze wilden allen liever in the pool….

Eerst taart en, koffie, voor ons en drankjes voor hunnie in de dierenbekers van ome Carol, cool vonden ze dat allemaal.

Wel eerst speuren in de tuin, 6 lintjes vinden met opdrachten/aanwijzingen er aan…ging helemaal geweldig, vonden ze allemaal leuk.

Daarna in de pool dus, spijkerpoepen en stoelendans nog wel gedaan. Talloze grappige filmpjes, die ik er niet op krijg, ik moet nog even geduld hebben, een nieuwe pc is voor ons in de maak…gelukkig maar want hierop werken is een drama tot en met.

Barbecueën op Suzes verzoek hamburger met broodjes, hotdog met lange broodjes, en frikadellen zonder. Zo wilde ze t, heeft ze gehad. Gelukkig waren de worstjes van kip, ook moslim kindertjes hier.

Piñata, en deze keer was het Jurre die em kapot sloeg. Mandjes met verrassingen en kon ook meteen de snoepzooi in, vonden ze top. Suze had voor iedereen een armbandje geloomd, zo leuk van er!

Geslaagde ochtend, die voor ons groepje de hele dag bleef duren tuurlijk!

1. J van Oort:
    28 september 2015
    Ja,ja Kinder feest ...., en groten maken er misbruik van. Maar wat had je een leuke party bedacht Mamma en Suze. Zeker fijn dat alles geslaagd is ondanks dat het zo warm was bij jullie. En de foto.s vertellen veel . Bedankt hoor!
  2. Tante Cornelia:
    28 september 2015
    Suze al weer 8 jaar, de tijd vliegt. Ziet er gezellig uit.. Te heet is ook niet alles. Dan is een zwembad wel een genot.
  3. Carol:
    28 september 2015
    Leuk dat de bekers zo'n leuke bestemming gekregen hebben! Wie wat bewaart die heeft wat! Mijn mannetjes hebben ze bij elkaar gespaard met ijsjes eten bij bezoeken aan 'n bekend bungalowpark.
    Leuk om verjaardag te vieren, van Jasper -vorige week- hoefde het niet.
  4. Mike:
    29 september 2015