SUZE 8 SUZE 8 SUZE 8 SUZE 8 SUZE 8 SUZE 8 SUZE 8

6 september 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

SUZE 8 SUZE 8 SUZE 8 SUZE 8 SUZE 8 SUZE 8 SUZE 8

6 September, ons meisje was vandaag echt jarig!!

De ochtend gevuld met spelen met er kadootjes, en nog een taart met kaarsjes!

Wat ze van ons krijgt heeft ze nog niet gehad, vind ze ook niet erg. Komt goed uit, vorig jaar kreeg ze een fiets die meer kostte dan alle fietsen die ik ooit van mijn leven heb gehad bij elkaar, haha.

Lekker lummelen en knuffelen, zwemmen en dutten.

Na 12 en bleek Tjeerd bijna al het voetbal te hebben gemist, en nadat iedereen wakker was en aangekleed, fietsen in de auto en naar de boardwalk, Suze mocht kiezen waar te eten, ze koos voor t Holland house, zou Bert t helemaal mee eens zijn geweest nietwaar?

Tuurlijk wilde ik graag een foto van de drie op het strand met die mooie zonsondergangen van de laatste weken (die ik op fb zie, want die zie je niet vanaf ons huis) maar nee, ze deden niet leuk mee.

Op het strand waren vervelende agressieve zwerfhonden, een meneer vertelde dat ie een meisje gebeten had zien worden, oh, lekker dan, zijn er nog velen hier die die beesten blijven voeren. Ik zeg, nergens goed voor, zielig, jep, maar aangezien je de voormalig eigenaren niet kan of mag opknopen, moet je het anders aanpakken. Ikzelf zie geen goeds in al die zwerfhonden overal, (zeker ook voor toerisme hier niet, laat dat nou de eerste en enige inkomsten bron zijn?...) lees nog maar eens terug van toen we in Pelican woonden, twee doodsbange kinderen?...

De kinderen fietsten zich in het zweet, kwamen af en toe naar hun smoothie, en weer weg. Is ook leuk fietsen in (bijna) donker met je lichtjes aan. Tjeerd zijn keuze bleek er niet te zijn, de chicken nuggets bleken bijna op….mmm… Eindelijk kwam het eten, nuggets en bitterballen en frietjes en pasta met verse parmezaan, mam king crab, en pap dikke steak! Jammie was het!

Nog een drankje, en de juffrouw van de bediening vroeg of we onze dochter wilde roepen, had verrassing. De andere twee bleven mooi niet zitten wachten…daar kwam t aan, vuurwerk op een taartje van chocolade, warm, met vanille ijs van binnen en een heel delicaat sausjes ernaast! Suzes gezicht glom van alle kanten,…ze draaiden ook nog happy birthday! Wat ontzettend leuk van de serveerster (en HH), heel erg gewaardeerd door ons allen!

Heerlijke avond, en we moesten toch echt naar huis, morgen weer school, beetje later dan normaal op zondag, maar ja, dat mag wel toch als je dochter 8 wordt!!

1. J van Oort:
    29 september 2015
    Wat een gezellige dag zal dat geweest zijn ,,,,Zo met elkaar ...., spelen, eten, fietsen...... En 8 Jaar worden...super de super...... ,en mooie foto,s toe.. Xxx
  2. Tante Cornelia:
    30 september 2015
    Nu ben ik wel benieuwd geworden naar dat cadeau... Lekker genoten met zijn allen, altijd goed. Dan is een beetje later naar bed niet zo erg.