vlakbij met familie

7 september 2015 - Hoenderloo, Nederland

7 Juli,

Fietsen met tante Angeline, ikke op de fiets van ome Ep, tante met Tjeu achterop, een eind gaan naar de windewaai en door de bossen terug, kaasje voor allemaal. Wat ruikt het toch lekker in het bos, zo’n niet uit te leggen luchtje dat ik ruik nu ik het schrijf. Thanks tante voor het fijne fietsen!!!, met drie kan je dat niet alleen, althans, niet als ze dat niet gewend zijn zoals de onzen!

In de middag gingen we met tante Eef en Ome Ep mee naar de Hooge Veluwe, eerst naar het museonder, (ja idd, onder de grond), kinderen alles uitzoeken en bekijken, zelfs de hele film braaf gezien.. Weer boven in de winkel was Tjeu weer eens vervelend, helaas, want dat is me toch een leuke shop!

Naar buiten dan, naar de Kooperen kop, kinderen naar de speeltuin, en ikke drinken halen met Ome Ep, lekker aan de sappies, bier en wijn, heerlijk zitten daar.

Tjeu eiste nog steeds heel veel aandacht op, het is wel te snappen want die andere twee die redden zich wel met alles, en hij wil dat allemaal ook, maar dat gaat (nog) niet. En wat ie dan wel alleen kan is, zijn woorden;” For Babies”… jaja.

Ze hebben toch wel fijn gespeeld, Tjeu vond die grote schommel super.

Jurre was op een gegeven moment pleitte, die had de witte fietsen ontdekt, had em wel verteld dat die voor iedereen zijn, maar dat was een week geleden ofzo…en nooit meer over gehad. Enfin, die had dus een fiets gepakt en was een eind over het fietspad weg. Volgende keer even melden Jurre, weglopen doet ie nooit, heel zelfstandig die Jurre, verdwalen doet ie ook niet, maar tis wel iets handiger als je van te voren weet wat ie gaat doen als moeder zijnde…

Nog een rondje drankjes ging er wel in, en daarna weer naar t Jachtslot, blijft ook zo ongelofelijk mooi!

Dankjewel tante Eef en Ome Ep, dat was een fijne middag saampies!

1. Carol:
    7 september 2015
    Altijd goed op de Hoge Veluwe, vooral samen met t Eef en o Ep!
  2. Tante Cornelia:
    8 september 2015
    Je hoeft niet ver van huis te gaan om een leuke dag te hebben.
    Is zo'n grote schommel niet iets voor bij jullie thuis? Onze buurmeisjes hebben er ook een.
  3. J van Oort:
    8 september 2015
    Weeeer een leuke dag voor jullie geweest. En fijn weer he, xxx