Tea with mom again!

17 april 2013 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Yep, gister tea with mom again.

Deze keer Tjeumie naar zijn schooltje gebracht, want deze keer kregen de andere twee alle aandacht. We waren zo maar niet vertrokken (7.10u) want toen de auto op ons redelijk steile oprijpad stond te wachten tot het hek open ging...niks. Wel gloeiende, batterij uit het remote-control kastje weg... Ikke op hoge hakken naar boven kletteren, alarm af, slot van hek huis af, trap op, deur vant slot, kastje open, blik los, batterijen eruit gesmeten, thank god, nog zo'n zelfde..terug hele riedel andersom, auto weer in,jeu alle kinderen zaten nog in de riemen,hek uit en weer dicht, kinderen naar de bus, Tjeu naar school, terug naar huis takken knippen, komt zo, en als de wiedeweerga weer terug, nu naar school van SuJu.   (ik heb nu dus mega blaren op mijn hakken, geen schoen meer gewend...)

Op tijd, niet om een plekje te zoeken, maar zat gezellig naast de mam van Jayden (weet je nog, eerste liefde van Suze?) en Brandon. Kreeg een bordje  half voor mij: paars, half voor pap; oranje, die Suze, en een pannelap, koekepan, zegt Jurre!

Wel twee ontbijtjes geeist, dat mag wel voor dat schoolgeld daar haha!

Daarna ging mam mee de klas in met doos vol takken, want ik ging met 38 kindjes, art work doen, eh ja, de juffen hielpen mee gelukkig!  Was vreselijk leuk, Jurre en Suze heel vroom helpen. Ondertussen kwam "the police", nee helaas, niet de band, ook nog effe, mochten de kinderen in de auto sirenes aan, door megafoon bleren, petten op en gearresteerd worden. Typisch genoeg vonden zowel Suze als Jurre effe achterin de wagen zitten wel genoeg policegedoe.... Ikke verder met mijn art class, de kinderen kwamen weer terug...  Met de ene en de ander lunchen. Jurre mee naar huis genomen want die was/is nog steeds niet helemaal lekker...lees ander verhaal. We zaten nog geen 5 seconden in de auto en hij sliep al, 12.15, en bleef slapen tot iets voor 3, gingen we weer terug Suze halen, want die had nog dance class, en Tjeu natuurlijk, want pappa was deze dagen op Curacao weer aan ut gymen.

Allemaal van alles uit de vriezer gegeten, bakje dit, hapje dat, alle 3 in de douchebak, past nog net, en allemaal naar bed op tijd. poeeeeeh, daggie!!!!

1. Tante Cornelia:
    18 april 2013
    Leuk om te horen wat ze op school zoal doen. Ook op SMX weten ze de moeders wel te vinden voor extra hulp.
  2. Carol:
    19 april 2013
    ja,en wat heb je nu met die takken gemaakt?