vandaag de 28e juni

28 juni 2014 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

vanmiddag half 3 worden we bij een kerk verwacht, dan stapt Tjeu in vol ornaat, dwz pakkie en graduationpak, in de ene echte mega stretch limo van het eiland, voor een ritje en fotoshoot...

4 uur is zijn eigenlijke graduation, gelukkig vlakbij.

druk dus nu even, alles voorbereiden

Afgelopen weken, lekke band, dus maar es een nieuwe, fietsen op het strand, nieuwe auto mee, en jawel, startte niet, en Tjeerds en mijn telefoon hebben een communicatieprobleem. jippie. Nagico kwam, ondertussen verbrand, en de volgende dagen maar nieuwe accu en zo.

voetbal kijken tuurlijk ook, waar zowel Jurre als Suze kletterden met hun fiets...

Middagje Karakter, de ochtend met 3 en aan de boodschappen en geregel geweest, bij een stokbroodje kwam Suzes eerste bovenste voortand er uit!

Dus twee fietsenrekken nu!

rest volgt, voetbal begint, ik moet hier weg van de baas, en mezelf.

28 juni 2014
    Druk ,druk, druk en toch nog tijd voor een nieuw reisverhaal met foto's.
    Groetjes uit Bladel!
  2. Peter van den Hout:
    29 juni 2014
    Grappig die fietsenrekken. Nu horen ze nog bij de kleintjes,als ze alles gewisseld hebben lijken ze meteen een stuk ouder.Gelukkig gaat dat geleidelijk aan!
    Hoi , wat leuk die lieve smoeltjes, ze zijn echt broer en zus, en laten alles gewillig vastleggen,,,,, lieverds allebei een zoen van Oma.