verjaardag Tjeu

4 november 2013 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Tjeu was lekker de hele dag bij mij, we hebben gespeeld met wat ie al had gekregen van Suze en Jurre. (zie filmpje) Gaf niks om kadootjes dat mannetjes, gaf alles aan Suze dan wel Jurre om uit te laten pakken en dan oh oh, ja, leuk. En verder keuvelen. "sMorgens in alle vroegte waren de grootsten al wakker natuurlijk, en liepen keihard te zingen. TOen ik ze vroeg zingend naar Tjeu te lopen was dat ineens geen goed idee, deden ze niet, duh. Toch gezongen bij zijn bedje, Suze ook in het Frans. (zie filmpje)

Gewoon op de dag zelf wat visite, samen bbqen, was gezellig, ondertussen speelt ie wel met al zijn kadootjes hoor lieve allemaal! Dank voor het komen, het was fijn!

1. Tante Cornelia:
    4 november 2013
    Altijd bijzonder als een van je kinderen weer een jaartje ouder wordt.
    Tjeu kan inderdaad mooi in zijn eentje spelen.
  2. J van Oort:
    4 november 2013
    Hoiiii, fijn te horen hoe jullie dag was . Gezelligheid kent geen tijd...... En de kadootjes altijd goed toch. Het is zeker ook voor Tjeu weer nieuw en dat is fijn. Dat ventje alweer twee jaar, waar blijft de tijd. Geniet er van groetjes xxx.
  3. Carol:
    4 november 2013
    Leuk om te lezen en te zien. Hier ben ik bezig om voor (o)ma eea te regelen. Om mam maar te citeren: waar blijft de tijd: woensdag al 75 jaar jong!
    Groeten Carol
  4. Peter van den Hout:
    6 november 2013
    Tjeu kan mooi spelen in z'n uppie, fijn!
    Heeft moeders ook de handen eens vrij.
  5. Peter van den Hout:
    6 november 2013
    Tjeu kan mooi spelen in z'n uppie,fijn!
    Heeft moeders ook eens de handen vrij.