Hoera voor o-ma-ma!!!

5 november 2013 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Hoera o-ma-ma!!!!

"Hoeveel is oma?" "een 7 en een 5?". "dat is wel wow he?" Aldus Suze.

Nou is het zeker he mam! We hopen dat je het reuze gezellig zult hebben vandaag want het is toch best een byzonder iets zo'n driekwart eeuw!

Tjeu en Jurre hebben vanavond nog voor je zitten te kleuren, Suze moest huiswerk maken, die komt nog met er tekening! Van Jurre zijn het dino's, en wij staan er allemaal op, links onder ben jij, met een masker op en gekke bollen op je hoofd, voor Halloween! haha. Naast jou kleine Tjeu, en rechtsboven allemaal dino eieren. Van Tjeu is het voornamelijk groen haha, maar vind wel dat ie de pagina mooi helemaal gebruikt!

Jouw kadootje komt vandaag ook, nee geen bloemen, beloofd is beloofd. Iets anders, maar dat zul je zo wel zien, ben je vast blij mee!

(kan niet wachten even te skypen haha)

Lieve mam, allemaal daar, veel plezier met zijn allen,wij toasten hier, speciaal voor jou/jullie nog twee filmpjes van naar het strand lopen/op het strand zijn, van van de week!

Love u, tot gauw!

1. Peter van den Hout:
    6 november 2013
    Gefeliciteerd met je moeder Judith,knap driekwart eeuw!
    Els x
  2. Carol:
    6 november 2013
    Mooie tekeningen, en Jasper vindt dat ook!
    Kus van ons, Jasper en Carol en Wijnant!
  3. Tante Cornelia:
    6 november 2013
    Oma, gefeliciteerd en nog heel veel gezonde jaren!
    Judith, proficiat met de verjaardag van je moeder.
  4. Ammy/Henny:
    6 november 2013
    Wat een feest.Hebben de versiering al gezien.Gaan jullie mams vanmiddag groots op kosten jagen.Felicitatie van ons
  5. J van Oort:
    7 november 2013
    Goedemorgen, lieverds......., het koppijn van ,van de week is niet voor niets geweest., .het is er nu uit. Ik heb een fijne verjaardag gehad dank zij je broer en zus. Ze hadden alles goed onder controle... Leuk versierd. En aardig wat visite ....en nu op m,n gemak puin ruimen. ,want ieder is weer naar school en werk. En...,je weet wel hè ,ontzettend bedankt . Een dikke kus.....!