wandelpad en orient bay

7 januari 2014 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

de 16e December,...waai waai waai, maar nog geen regen.

wegwezen dus, in de zin van, op pad!

Naar het wandelpad dat jullie al eerder hebben gezien, bij de boot naar Pinel.

Lag er de vorige keer veel water voor de ingang, deze keer was er genoeg voor modderbad behandeling bij de ene of andere spa a idioot bedrag voor een cruiseship  vol vette touristen...., dwars door de stinkende modder en meer dan enkelhoog water dan maar. Geen punt bij karwei, had mijn crocks aan, not so charming, wel zo functional. Gratis voetmodderbad voor mij.

Mam vond het ook mooi, het barstte er alleen van de ??? zandvliegjes, geen idee, maar het waren speldeknopjes zwarte beestjes en ze staken als een gek, vreselijk, we stonden alle vier te meppen en te wapperen, gelukkig was Tjeu niet mee, en Suze was clever, die trok haar vest aan! t was zowiezo niet zo heet, voor ons zeg maar koud zelfs.

Weer was Jurre in zijn element, zie filmpjes en Suze was druk moeder te zijn van Rosy, en mam kon hier es niet kwijtraken!

de auto in, weer mega regen, zo erg dat het licht aan moest, op naar orient bay, daar waren de kinderen al in geen vier jaar geweest...

Kakao beach tent gekozen, om de.....speeltuin, tuurlijk....haha...zagen ze wel die twee in de auto, jaaaaaa daar! Ok dan.

jammie pizza salade niçoise en hamburger met spek, jammie rekening???

De kinderen waren apen in de bomen en mam en ik zaten in een overdekt tentje beetje uit de wind, niet recht aan zee dus, maar uitzicht op de jongens uiteraard, zo gaat dat he? Na ja, bij ons dan.Borreltje van de zaak, netjes!

Die tijd was het droog en toen we uiteindelijk gingen was het weer bar en boos, maar deze keer hadden we mooi genoten tussen alle buien door!

ps, ik zie net dat het alweer bijna 1 uur is, in de nacht ja, dus dat uploaden van de filmpjes moet morgen, eh vandaag later op de dag, gebeuren, sorry!.....

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Tante Cornelia:
    8 januari 2014
    Dat ziet er gezellig uit. Allemaal lekker genoten!
  2. Carol:
    8 januari 2014
    Gelukkig toch ook droge momenten,
    Was de prijs van het eten in overeenstemming met die van de champgnes? In dat geval redelijk prijzig! De salade Nicoise ziet er wel heel lekker uit! Ik hoop dat t goed gesmaakt heeft!
    Groeten, Carol
  3. J van Oort:
    8 januari 2014
    Het was iezig gezellig daar, en droog maar een koude wind, hoe vind je dat ,een aparte plek op aarde, met heel veel gasten.... Een drukke bissenis daar. En alles heeft lekker gesmaakt ....en de rekening heeft Oma op laten schrijven......!
  4. Peter van den Hout:
    9 januari 2014
    Een leuk uitje weer.
    Een beetje hier en daar rond sjokken,en lekker een hapje eten. Mmmm