SANTA in the ZOO

25 december 2013 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Omdat het nu nog kerst is, doen we dit verhaaltje even eerst, wel zo toevandepasselijk.

Donderdagavond de 19e, ikke flessen wijn "aankleden", Tjeerd weer aan het poffertjes bakken, dit keer voor school van Tjeu, die had de volgende dag kerstfeest op school, en daarna ook dit schooltje even dicht, dus allemaal officieel vakantie, hier dus 4!

Hij heeft het mega gehad, zag er uit!!!, geweldig gewoon! Suze Jurre oma en ik waren in de ochtend naar PHB naar het strand geweest, Tjeerd had zijn eerste dag droog weer dus die was aan het schuren geslagen.

Iets voor 5 haalden we met zijn allen Tjeu op, iedereen was er zoooo happy, leuk hoor. Op naar de zoo want daar kwam Santa!!! Tjeu bij de auto in schone luier en kleren gestoken, we kregen een rondleiding van Prudence (looking good girl!) en met heel veel geronk kwam Santa aan, op een Harley! Woeeeeeee!!!

Suze moest er niet al te veel van hebben, weigerde een foto met zijn allen bij Santa. Tjeu snapt nog steeds het kadootjes concept niet, hij kreeg wat, en bracht het later weer terug naar de kerstman. of hij snapt het beter dan wij, dat kan natuurlijk ook!....

Jurre vond het prachtig, en had zijn vriend gevonden,..we aten pizza en kippies...en toen was daar een verrassing.....poppenkast! Dat was voor alle drie de eerste keer, en het was echt geweldig om te zien hoe ze daar alle drie zoooo van genoten en meededen. Alle kindertjes trouwens!

Vette pluim voor de dierentuin, goed geregeld (kadootjes dag ervoor zelf afgeven bij de zoo) genoeg eten en drinken, leuke bank met lichtjes voor Santa (die het ook heel goed deed) en de foto's, en nog een voorstelling op de koop toe! Super,Thanks!

Fijne tweede kerstdag allemaal, ik mis jullie!

1. Petrie:
    Happy boxing day jullie allemaal daarachter ver weg. Miss you to <3 <3
  2. Tante Cornelia:
    26 december 2013
    Grappig, dat ook voor kinderen van deze tijd, de poppenkast zijn charme nog niet heeft verloren.
    Jullie ook een fijne dag!
  3. Sietske:
    26 december 2013
    Ziet er gezellig uit op de foto's!
    Voor jullie ook fijne kerst! Kus en knuffel voor allemaal!
  4. Peter van den Hout:
    29 december 2013
    Een goed georganiseerd feestje,en voor paps en mams(en oma!) ook leuk.
    En zo zie je maar dat plezier niet duur hoeft te zijn met zo'n poppenkast.
    Op naar de jaarwisseling!
  5. J van Oort:
    1 januari 2014
    Angeline heeft niet gereageerd met oma's iPad , jammer.