waterwinkelen

22 april 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Wat nou, alweer vakantie? De kinderen ja, en Tjeerd ook deze keer, vanaf woensdag de 22e april, Carnavals vakantie is dat hier, twee weken maar liefst.

Ik had duizend en 1 idee, heb nachten lang opgezeten en maar zoeken, en uiteindelijk bleven we op SXM, niet dat hier niks te doen is, wel; zonde van mijn tijd al dat informeren naar.

Woensdag eerst naar Island water world, Tjeerd zijn winkel, deze keer voor mij en Suze, althans dat was het plan. Suze vond en kreeg een snorkel met flippers, Jurre en pappa hadden die vorige week al gehaald, voor mij was er niks, sja, kleine voetjes en grote bek, een board voor Suze, Jurre was boos.

Later bleek wel dat mijn vermoeden dat er wat anders was klopte, maar dat blijft even tussen ons hier. Tjeerd nog zinkdingen geloof ik, hoe heet t ook weer, loodjes. Nou hele klompen zeg maar.

Naar de buccaneer, dat was leuk, iedereen aan de snorkel, ehm, nou nee, ik niet…. En Jurre wilde toch wel een board. Vooruit dan Jurre, mam gaat wel op pad. Matteo van de buccaneer, in hun klas, kwam ook, die deed mee snorkelen.

Ik via de causeway naar Marigot, dacht effe snel. Tuurlijk niet, ook deze brug kan open, en dat wassie dus, en stond ik stil. Gggggg. In Marigot een board voor Jurre….ehm nee, op…. wel een nieuwe snorkel met flippers voor mij, pasje voor kortingen gehad. De dagen die volgden tot aan nu maakte dat vervelende rondje rijden wel waard.

Dan via de andere weg terug, de andere kant van t binnenwater, naar island water world, uiteraard weer file, daar oranje board voor Jurre gekocht, en weer door naar Pelican, de buccaneer, Jurre blij, iedereen happy, ondertussen wel zin in een wijntje poh!.

1. Sietske:
    20 mei 2015
    Nou, dat wijntje heb je idd wel verdiend!
    Proost! Xx
  2. Carol:
    21 mei 2015
    Nouja, als je gaat waterwinkelen en het lukt dan drink je daar toch een watertje op? :-)
    Carol
  3. Judith van de Pas van Oort:
    21 mei 2015
    Klopt Ca, had er een beker ijsklontjes bij!
  4. J van Oort:
    21 mei 2015
    Ik had Cola genomen...., maar de gezelligheid is ook wat waard xxx
  5. Tante Cornelia:
    21 mei 2015
    Goed gewinkeld. Het zijn wel dingen, die je op Sint Maarten vaak kan gebruiken. Dit in tegenstelling tot hier in Nederland. Daar is het niet zo vaak lekker weer om buiten te gaan zwemmen.
  6. Judith van de Pas van Oort:
    22 mei 2015
    Cola? Echt mam? Daar maak je de wc mee schoon of roest van je fiets ofzo . Of als je echt buikpijn hebt, maar voor de gein??? Nou, jij blijft mij verbazen!
  7. Peter van den Hout:
    23 mei 2015