yardsale

19 december 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Zaterdag was Tjeerd vrij en ik was de avond ervoor tot en met ver na middernacht bij Jennifer.

Spullen klaar zetten voor Yard sale. Ze vroeg mijn hulp, ik zei ok, kan ik ook komen verkopen? Ja. Het bleek dat ze niet zo blij was met mijn inbreng, die avond nog heb ik gezegd, ok, pak de boel wel weer op, doen we niet dan. Maar dat hoefde niet. Had ik wel moeten doen want de zaterdag ook bleef ze beetje onaangenaam. Ik verkocht mijn spullen te goedkoop, dat was niet goed voor haar spullen. Ok snap ik best, maar ik wil er daadwerkelijk van af. Tassen van klanten van mij werden geïnspecteerd, ik vond dat ontzettend gênant, en zou dat nooit toelaten, maar goed.

T was af en aan druk en niks te doen.

Roxy en Eric kwamen voorbij met alle kinders, die dachten dat het bij ons was, en hadden bier bij zich voor zelf en Tjeerd, hoe lief. Tjeerd sliep met de jongens ondertussen, Suze was bij Anneke. Ook dit feit van voorbijkomen (en eea kopen en meegeven) werd niet echt vrolijk ontvangen door Jennifer, in de avond werden de kinderen ervan beschuldigd een mobiel van haar gestolen te hebben. Huh? Dat bleek later niet zo, gelukkig had ik nog niks aan Roxy gestuurd om te vragen hoe of wat, omdat ik het me totaal niet voor kon stellen dit….

Enfin, het ging moeizaam samen, ik snap Jennifer wel met alle gedoe die ze heeft, maar heb besloten het nooit meer te doen.

Verkocht voor 200 dollar of zo, maar wel heel veel weg. Deel van de rest aan Tjeu zijn schooltje gegeven, alwaar ze een gat in de lucht sprongen. Fijn.

De rest stond en staat op de lokale marktplaats, en moet ik weer es aan beginnen meer te activeren. De hele reden waarom ik op facebook zit. Tjeerd wil namelijk niet mijn? Onze spullen op het zijne verkopen…. Wat ik verkoop is mooi meegenomen.

Anders gaat het naar t ene of andere kruis.

1. J van Oort:
    3 maart 2016
    Ooeeeeiiiiii, is ze niet boos op je???? maar mooi spullen kwijt goed gedaan,.Zij heeft misschien ook iets geleerd nu. Ja Amerika he.
  2. Tante Cornelia:
    4 maart 2016
    Weer een ervaring rijker.