parade grand casse

20 december 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Uiteraard heb ik weer tijd gestoken in het vinden van een vakantie voor de kerst, en loopt dat allemaal op niets uit, behalve dan mega verspilde moeite voor mij.

De kerstparade/lightparade van Grand Casse stond nog op de lijst van te doene zaken in SXM, en zowaar zijn we gegaan. Beetje lastig uitvinden hoe laat nou waar, we waren maar amper op tijd, het was mega druk en parkeren moest dan ook ver weg. En ver lopen, niet dat dat erg is, maar je wilt in de avond niks missen als je der dan eindelijk na al die jaren eens bent.

Eerst een suikerspin, betaald voor de meneer voor mij, want ze hadden geen wisselgeld. De man wist niet wat hem overkwam, ik vond het vooral makkelijker niet te hoeven wachten op een hoop gedoe, en ze waren helemaal niet duur, haha.

Later was de suikerspin draaier kapot.

Optocht kijken, grappig, Tjeerd en Jurre hebben er niks van gezien want die gingen drinken halen en dat duurde de hele optocht. Hendig.

Terug naar voetbalveld, kinderen rennen en op trampoline, kostte ook niet veel, maar al met al hebben ze zich te blubbers gesprongen en was het nog aardig. Popcorn dan maar.

Geen bakjes.

Gaat lekker hiero.

Dan doe je het in de kerstmuts zei Tjeerd.

Ze dachten grapje, wij dachten van niet. En zo geschiedde, vier kerstmutsen vol popcorn, en met drinken wederom naar de parade kijken, want nu kwam ie ondertussen terug. Toch alles gezien.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. J van Oort:
    3 maart 2016
    Gut, wat was dit weer voor een gedoe, optocht in donker. Zal best leuk geweest zijn. En een lekkere zwoele avond neem ik aan. Mooie foto's jA de kerstmuts vol ...,
  2. Tante Cornelia:
    4 maart 2016
    Ziet er mooi uit.
    Hier wordt sinds een aantal jaren tijdens halfvasten een lichtjesstoet gehouden. Overgewaaid uit België. De carnavalswagens maar dan versierd met lichtjes.