zipp

3 april 2016 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Zaterdags een uurtje boarden, dat was wel genoeg voor Jurre, nog niet zo happy vandaag.

Zondag ochtend wilde hij wel vissen...nou vooruit, naar Belair, zwemmen deden Suze en Tjeu en ikke, Jurre deed eigenlijk niet veel, na een keertje uitgooien was t wel klaar, hij heeft op een stoel gelegen, nog biet in zijn hum

op tijd terug dus, allemaal slapen behalve Tjeu, die was too exited, want die had in de middag, 1 tot 5, feestje van Rose, zusje van Rhania. In cupecoy.

Allen in de auto en Tjeu weggebracht, bleek dat Suze ook wel had mogen blijven voor Rhania, maar ik zei, tis Tjeu zijn dingetje, wij gaan. Ok, die de hele dag in de pool daar.

Wij naar de FRanse kant, op naarde Lotery farm, Pic Paradis, nu Tjeu er niet bij was konden we wel eens gaan zipp linen!

Of het kwam door zijn hoogtevrees, of omdat ie echt nog niet lekker was, Jurre mokte en huilde voor we begonnen.

Moet zeggen dat de man die ons hielp het goed aanpakte met Jurre.

Na uitleg en de rest aan de slag, op naar de eerste hindernis, een soort laddertje.

zo leer je gelijk ene haak vast te maken aan het volgende punt, en dan pas nummer twee.

T was leuk hoor, tis echt voor kinderen, en Suze zou wel meer en hoger willen, maar die baan is tegenwoordig echt voor 18 plus. Tjeu mag wel een keer mee off season zei de man. OK.

Naar boven, plassen en wat drinken en eten, gezellig zitten daar, en lekkere dingen hoor! Maar Jurre ging liggen, bij pappa, zelfs zijn ribs heeft ie niet aangeraakt, arm mannetje.

Moesten we ook nog Tjeutje gaan halen, Jurre kon rusten in de auto, een heel sneu mannetje , Tjeu had het geweldig gehad, een heel blij kereltje mee naar huis, ook met snoepzakjes voor de andere twee, dat is lief!

Poejjj, lange dag, en de nacht door telkens checken bij Jurre....

1. Tante Cornelia:
    27 mei 2016
    Jammer, dat Jurre nog steeds niet lekker was. Maar misschien kunnen jullie het nog een keer overdoen.
  2. J van Oort:
    30 mei 2016
    Zo, weer spannende dagen.....