onhandige timings

8 april 2016 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Jurre bleef hoofdpijn houden en is nog twee dagen thuis gebleven.

Ik ben woensdag wel naar de yoga gegaan, en dus de kinderen naar school gebracht, even praatje over Jurre, voor het geval dat. ik had eigenlijk geen tijd voor yoga, ik had alleen die woensdag en donderdag, want vrijdag kregen we bezoek, Petrie! Yeah!

Hoeft geen uitleg me in de rondte gerend en gereden, boodschappen en opruimen schoonmaken.

Donderdag ochtend in de stromende regen naar Pointe blanche. Verhuisdozen halen. Gaan jullie verhuizen dan? Ja I wish gisteren nog, maar nee, helaas. Het appartement wordt gebruikt als opslag voor niet meer nodige spullen (kleren/speelgoed), maar visite slaapt niet echt lekker bovenop hobbelpaarden en blokken.

en dus twee vliegen in ene klap, of liever drie, verhuisdozen voor spullen die mee moeten volgend jaar naar NL, anderen voor bullen nu hier die we nog verkopen/weggeven, en meteen opgeruimd. zoiets. Leuk plan alleen minder als je een ziek kind thuis hebt.

Terwijl k stond te wachten in de regen zag ik de bus van de kinderen terug komen rijden pointe blnache uit...het was nu & minuten voor 8

Let wel, kwart over 8 moeten ze op school zijn. Dat is dus gekkenwerk, waardeloze klere bus, dwz, ouders in PB die hun kinderen niet op tijd klaar hebben en weigeren naar het begin van PB te rijden, zoals ik dat ook moet hier. Ah ja, geld he? Gemeen.

Die woensdag was ik ook nog naar het Ministerie van Onderwijs, om een brief op te laten maken, zodat de kinderen een week langer mee mogen op vakantie, ipv de twee weken die ze straks hebben. Paspoorten mee, hoop gedoe om ze te vinden, de boel opmaken, allerlei vragen beantwoorden, misschien morgen klaar en ophalen.

Donderdag kwam Suze uit school, ziekjes. pfff. in de ochtend de papieren opgehaald voor een vrijwaring van de drie, weer tekenen etc, brief voor ons, voor hen, voor school.

Tussendoor hebben we deze weken ook nog twee projecten gemaakt met de kinderen, voor recycling project.

Deze keer moest Suze iets maken waar je zaadjes in kan planten, met flessen.

Jurre mocht met 'algemeen afval"', voor zover zulke woorden bestaan, wat maken dat handig zou zijn in huis.

Tuurlijk was die science fair vanaf 12.00 uur op school, vrijdag, de ochtend dat Petrie aan kwam.

en zoooo, alles inladen in de auto vrijdag, naar school, uitladen, ikzelf naar het vliegveld Petrie ophalen. Daar bleken meer bekenden te staan, en nog meer oud- sxm bewoners aan te komen, wat een bak en wat een gejoel daar in de hal!

Petrie en ik hebben eerst bij Fat Tony's wat gegeten en gedronken, want sja, als je net aan komt is dat wel even lekker.

Dan door naar school, alwaar nog meer gejoel en gedoe natuurlijk, met Petrie die iedereen weer zag, grappig.

de science fair was leuk, boeiend, kinderen blij dat we er waren, alles gezien en op de foto en allemaal en alle spullen naar huis, soooo lange drukke dag voor iedereen, (eigenlijk drukke week) maar wel een gezellige!

1. Tante Cornelia:
    27 mei 2016
    Jullie hebben creatieve kinderen zeg. Leuk, wat ze gemaakt hebben.
  2. Petrie:
    27 mei 2016
    Een groot feest der herkenning, een warm bad was het xxx
  3. J van Oort:
    30 mei 2016
    Jullie zouden nog overspannen worden ...,van al dat ge-renn en al die drukte wanneer houdt dat eens op? Maar afijn het zij zo. Xxx