Kwan Tung

9 april 2016 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Zaterdag maar es kalm aan, wel even naar vliegveld de huur auto van Petrie ophalen.

rest van de dag lekker bij de Pool.

Eind van de middag auto's en steppen mee, even naar de nieuwe pier, dat heeft Petrie nog niet gezien, en wij hebben de bar aan de andere kant nog niet getest, dus dat kon mooi samen.

Gezellig zitten borrelen terwijl de kinderen naar beneden sjeesden met de wagens/steppen.

Onderweg naar huis naar Kwan Tung, de chinees, alweer feest van herkenning  tussen Petrie en sommige chinezen, voor mij is het de eerste en wat mij betreft de laatste keer dat ik mee ben chinees halen, haha, wat een bende daar.

Allerlei kalenders gescoord voor het thuis front van Petrie!

Niet koken dus, zei toch, kalm aan dagje vandaag...., reuze gezellig zo, wel eea voorbereiden voor morgen.....

1. Tante Cornelia:
    27 mei 2016
    Kalme dagen zijn ook wel eens fijn.
  2. Petrie:
    27 mei 2016
    OOOhhhhh en wat vond ik het lekker bij kwantung. mmmmmmmm :-)
  3. J van Oort:
    30 mei 2016
    Wat een gezelligheid met Petrie, als je elkaar dan weer zie...,och wat is de wereld dan klein. Maar gelukkig weer veel gezelligheid . En Petrie kent natuurlijk alles nog uit haar hoofd ,jee zeg en dan ziet zij veranderingen op het eiland zal wel indruk gemaakt hebben voor haar. Ook voor jullie later haha. Dikke kus.