doen we nog wat?

5 februari 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Hehe, waren we dan toch eindelijk bij Karakter, wat doe je dan zoal? Geen (bitter)bal.

Wel bubbels drinken !! en heel veel kletsen en lachen. Af en toe ook even een traan om alles wat er was en is ondertussen.

Deden jullie nu niks anders? Ja hoor, weer lunchen in de stad bij de nieuwe Italiaan, drankjes werden al gebracht in no tempo! Bert verslaafd aan mini kopje koffie, allebei aan de aperol. En dat dronk mamma een halve eeuw geleden al he mam? GG, zit dan toch in de familie!

Weet je, als de kinderen naar school gaan is het spullen pakken, kinderen brengen. Dan eten koken en een en ander opruimen schoonmaken dweilen wassen en ophangen. En rond 10 gingen we dan weg. Boodschappen ook tussendoor wel eens, de tijd sjeest voorbij, en heel veel bizars ondernemen gaat gewoon niet, want 3 uur is het ophalen, hoewel ze bijna altijd pas (veel ) later aan komen bij Mister K. (maar je kan niet te laat zijn!!) Wat ga je dan doen? Veel lunchen, hahahaha.

Maarrrrrrrrr…..der kwam meer.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mike:
    11 maart 2015
    Een mini kopje koffie. Dat is toch gewoon een piccolo? Die kennen we hier ook.
  2. Judith van de Pas van Oort:
    11 maart 2015
    ja tuurlijk, op zijn kop hebben jullie die! Deze had er ook een laagje ijs op en nah ja...hij was er dol op!
  3. Mike:
    11 maart 2015
    Nou, dan klinkt het als een affogato. Ook lekker hoor!
  4. J van Oort:
    11 maart 2015
    Mmmmm, lekker aperolllll, met ijs......
  5. Tante Cornelia:
    11 maart 2015
    Zijn jullie soms van Italiaanse afkomst of zo?
    Ik heb geen van die dingen ooit gedronken maar als jullie er zo lyrisch over zijn moet ik het misschien eens proberen. :)