baby- beestjes en bitterballen

2 februari 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

1 februari opende sea side nature park de deuren naar een heus kinderboerderij achtig gedeelte! Yeahhhhh heb er 5 jaar op gewacht, en met mij velen heel blij, was er razend druk, heel veel bekenden gezien en gesproken, ze hadden de boel goed voor elkaar, en ik hoop zo heel erg verschrikkelijk dat dat zo blijft!!!

Robin en kornuiten zaten er ook, dus die ene keer drankje halen werden er meer, en ene keer alles aaien en knuffelen werd een hele middag en uiteraard paardrijden dan ook allemaal nog maar een keer, wij hebben goed gesponsord!

Die gezichten van de kinderen waren om te smullen!

De volgende dag tocht naar Karakter liep een beetje uit, ik was druk Bert allerlei huizen laten zien, we kwamen laat aan,…zo druk…en…zijn we weer gegaan. Dan bij Holland House de stoelen maar es proberen, that’s a first. Eerlijk is eerlijk, zaten beter dan welke ik waar dan ook heb gezeten! En het eten is en blijft er top, wat je ook kiest! (bitterballen Bert?)

1. J van Oort:
    11 maart 2015
    Ja, dat zal wel lekker snoepen.....moet kunnen en dat park zal wel mooi zijn met al die dieren , want de omgeving daar is al zo mooi.. En de gezichtjes opde foto's spreken boekdelen .wat leuk toch!!!!
  2. Tante Cornelia:
    11 maart 2015
    Daar zullen jullie nog wel vaker komen, denk ik!