Mijn Kado was .....Bert!

31 januari 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Op de dag van mijn verjaardag kwam Neef Bert aan! Goed idee!!! B

Ben em in met Tjeerd gaan halen, want die moest de auto ophalen na een avondje op stap, (jaha, laten staan..taxi) kinderen op school, zag de partybus en dacht, verdikke, alweer niet geregeld dit jaar, maar ach…wie moet je meenemen, die écht mee willen, zouden moeten, zijn niet hier, snif.

Maar Bert was meteen het zonnetje in huis dus ik had een prima verjaardag, kadootjes en taart en liedjes.

Dagje hier, ochtendje daar, in de stad zit nieuwe Italiaan, naast de ook al niet zo oude italiaans ijstent, op de boardwalk,…aan het begin (of eind). Wat een jammie drankje zeg, aperol met spumante en aqua minerale en iets limoen…en precies de goeie kleur! Feestje in een glas.

Zaten twee oudere dames, zo op te gaan in hun mobiele telefoons, ze zagen geen omgeving, geen ober, hun eten niet aan komen en ze praatten niet met elkaar…aldus de ouderen op cruise anno 2015, goed bezig!

(en wij maar lullen en lachen)

De 31 was het feestje van verjaardag van Jani, allemaal meisjes, naar Lotery farm. Klinkt als gok boerderij. Tis meer een mini paradijsje ergens in de franse heuvels verstopt. Was ontzettend gezellig, Tjeerd ons gebracht, taxi terug! Had so much fun!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. J van Oort:
    11 maart 2015
    Zo, hallo, dat was zeker een gezellige dag, hoe precies kan het gebeuren op dezelfde dag aankomen voor je verjaardag en dat zo.n eind weg.... Fantastisch.
  2. Tante Cornelia:
    11 maart 2015
    Je kunt je verjaardag op allerlei manieren vieren. Als je maar geniet. Zo te zien is dat wel gelukt, mede dankzij het bezoek van Bert.