BIG SIS 6

6 september 2013 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666

Vandaag is onze kleine Suze meis al zes jaar op deze wereld!

Wat ongelofelijk bijzonder en wat houden we allemaal ontzettend veel van haar! Heel erg hieperdepiep lieve grote Suze!

hiep hiep hoera ook voor Isis, Luna, Bart, Len, Mijntje en Maud in Nederland, en Jonathan in dromenland. Ik mis jullie, en jullie ouders, broertjes en zusjes allemaal!

XO Judith

1. Bas:
    6 september 2013
    Hoi Suze, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    En morgen een heel leuke, gezellige beach-party!
    Groetjes, Bas
  2. Edith:
    6 september 2013
    Proficiat met Suze! Wat worden ze groot hé Juut!!
  3. J van Oort:
    6 september 2013
    Lieve SUze , van harte gefeliciteerd met je zesde verjaardag, echt al een groot meisje, en lieverd heb je al pakjes?. En zijn de kaarten aangekomen? Ik wens je met pappa en mamma en JUrre en TJeu en Oma Engelien een hele prettige dag .wij hebben dat in NEd. ,ook, het is nu 33 graden . Veel plezier en lieve groeten.... Dag.,dag.
  4. Peter van den Hout:
    6 september 2013
    Lang zal ze leven in de Gloria.
    Suze, proficiat met je verjaardag en een hele fijne dag toegewenst!
    Laat je maar lekker verwennen vandaag.
    Kusjes van Chantal Marloe Peter en Els xxxx
  5. Joyce:
    Hoi Judith,

Gefeliciteerd met Suze!!! Fijne dag toegewenst en het zal daar zeker wel goed weer zijn! Bart heeft vandaag ook al twee keer getrakteerd, morgen kinderfeestje en zondag grote mensen feest. Dan zit het er weer op......

groetjes en een knuffel van ons!
  6. Tante Cornelia:
    Hoi Suze.
    Proficiat met je verjaardag. Veel plezier morgen met mama, papa, Jurre, Tjeu, oma en je vriendjes en vriendinnetjes!
  7. Wendy:
    6 september 2013
    Proficiat met Suze, fijne dag nog.
  8. Wendy:
    Hallo lieve grote meid,
    Gefeliciteerd en veel plezier morgen at the beach party!
    Dikke X speciaal voor je mama en een gewone X voor papa en je broertjes.

Senna, Jaydee en Wendy
  9. Karin:
    6 september 2013
    Gefeliciteerd Suze ! Heel veel plezier en ik lees, een Beach party! Leuk zeg, groeten aan allemaal van ons.
  10. Carol:
    7 september 2013
    Ha die Suze, heeeeeeel veel plezier op je beach-party.
    Maak er een fijne middag van!
    En zeg eens eerlijk ben ik degene die jouw een speciaal mailtje heeft gestuurd?
    Groeten van je oom uit Breda XXX.