Suzes zesde op de zesde.

13 september 2013 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Een week voor Suzes verjaardag arriveerde oma Engelien, dat was al feest! Dat bleef zo want er waren pakjes pakjes en nog eens pakjes, de hele week, uit de koffer, met de post, van ons....het kon niet op! En dan alle aandacht van oma, wat vonden ze, en we, het fijn!

Jurre werd donderdag avond onder zijn kin gestoken door een wesp, pijn pijn pijn, kind liep dagen met een dubbele onderkin, zie maar op de foto's. Sneu.

Suze wilde koekjes bakken voor haar trakteren, ok dan, alweer jippie dat oma er was, die werkte daaraan in de keuken, ik was ondertussen spullen bij elkaar aan het zoeken en kadootjes aan het inpakken. Tjeerd was, eh ja, wat was Tjeerd aan het doen? Daar hebben we het nog over. Slingers ophangen en balonnen opblazen, massa's, ook voor zaterdag.

Zessen knippen, namen schrijven, lintjes binden, en jawel, heel koekblik vol, joint venture, was een success op school. Geen foto's oma en Tjeerd???? Die zijn ze naar school gaan brengen die vrijdag, ik paste niet ook nog in de jeep dat hele stuk.

Stuk, Tjeerd ja, mijn auto ook, had ik em net opgehaald (na eenzoveelste dag heen en weer rijden voor onderdelen en een schrik van jewelste, had een ratatouille familie in de auto gezeten bij de garage.....jeeeeeeeee wat een zoooooooooi!! bah bah, kreeg em van binnen en buiten schoon terug, dat wel), Oma ook mee naar de keuring, NOG NOOIT MEEGEMAAKT; NIEMAND VOOR OF ACHTER ME. dat ging geweldig, binnen kwartier klaar, ik heb er met Tjeu in mijn buik 3 uur staan wachten..... Twee dagen later weer klaar, niks doen die pink panter, is weggesleept a wiljenietweten, en er wordt aan gewerkt. zucht.

Gelukkig hadden we Nadja en DJ's auto nog, dus die en de jeep volgestouwd want zaterdag was het feestje.

Huphuphup om half 9 in de morgen naar de iguanabar rijden, 5 minuten, en daar alles uitpakken. Alweer super uitkomst die oma, die kon mooi met Tjeu nog even thuis blijven, konden wij als gekken allebalonnen slingers vlaggen ophangen, lekker tektektek, jaja Tjeerd handig al die bullen van ons. Suze en Jurre reuse geholpen en kleddernat vant zweet de eerste vriendjes en dinnetjes ontvangen.

Voor kadootjes had Suze maar weinig tijd en aandacht, CUPCAKES versieren, das veel leuker! Heerlijk geklets en geklodder, Tjeu en oma inmiddels opgehaald en Christien en Julian uit Anguilla waren er ook! Wow.

topper vorig jaar, topper dit jaar, blikgooien, de plek was super hier, en Tjeu zat eronder, wonder boven wonder maar 1 blik op zijn hoofd gehad, het kind genoot genoot! Drinken chippiesn en toen bekers versieren, weer een ander doosje uitgeladen, plakken stickers, watervaste stiften en oogjes, helemaal leuk!

Tenten bouwen dat was Suzes plan, het waaide alleen wat hard, das op strandzand niet zo fijn, dan maar bij de bar, banken verzetten met hulp van groepje hiker toeristen die hier het eindpunt hadden en drinken kregen. Niet van ons haha.

Meiden en jongens tenten, Tjeu maakte het niks uit haha, met stoepkrijten crime-scenes maken, en toen was het eten! Aardappel, macaroni salads, frikandellen en worstjes, Suze's keuzes. Jammm maar veel te veel natuurlijk.

ooooooooooooooohhhhh, de piñata niet vergeten. Dat was ook vette pret, zeker met nooit geziene, laat staan gegeten snoepjes uit Nederland (dank oma) die er uit werden gemept. feest feest feest. Tattoo boekjes van de action (3 keer raden waarvandaan) en een handgemaakt muziekrammelding van noten en bamboo uit SXM als partybag. Men! Twas hard werken, maar nog veel harder genieten!

Geweldig 6 feest Suze, je bent het driedubbeldwars waard!

met dank aan oma, Jurre Tjeu, Lara, Anneke, Alex, Emily, Christian en Julien.

1. Peter van den Hout:
    14 september 2013
    Wat een leuk feestje zeg.
    Maar met zo'n voorbereiding,locatie en mooi weer,én goede zin : succes verzekerd!
    Papa,mama en oma zullen wel moe geweest zijn 's avonds ..
  2. J van Oort:
    14 september 2013
    Hoi, .wat een geweldig feest!!!!!. Ja, dat weer hè dat is altijd fijn bij jullie tenminste........! . Nu Suze , ik hoop dat je er nog lang over na zal praten en met Oma er bij dit jaar helemaal een extra traktatie toch???? . Doe al je vriendjes en vriendinnetjes de hartelijke groeten van de andere OmA. En voor jullie allen een omhelzing verdiend voor het leuke feest..... Dag.
  3. Tante Cornelia:
    14 september 2013
    Zo te horen was het een leuk feest. Je hebt er veel werk aan gehad maar als je kind dan geniet is het, het waard geweest.
    Op naar de volgende kinderverjaardag!
  4. Carol:
    18 september 2013
    Superfeest zo te zien op de foto's!
    Alleen snap ik de kapotte flesjes niet, heeft een van de honden dat gedaan ?
    Groet uit bBreda, Carol
  5. Judith van de Pas van Oort:
    19 september 2013
    Nee Ca, de ratten, of een rat,....bij de garage....binnenin mijn auto!!!
    En de moe viel wel mee Els, meer die week ervoor haha!
    en de volgende tante C, jep, we hebben september Oktober November, dan kerst, want Sinterklaas heb ik hier maar weggelaten,...en dan ikke weer in Januari. DAAR moet ik voorlopig niet aan deken pfff.