golf is a very sophisticated kind of sport.

15 februari 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Bert moest weer gaan, viel niet over te halen tot een verlenging, want straks heb ik 5 dagen nodig voor mijn jet leg….

Wij hadden wel meer dagen nodig voor onze family-leg…..poeh, wat was het leuk, en veel!

Langzaam aan weer in het normale zien te komen, dat viel niet mee, we  begonnen half december..

We konden niet eens meer een drankje doen bij Karakter, met dat we der waren (nadat de bagage was ingecheckt) landde de KLM en nah ja, dan maar terug naar Juliana.

Hier was het een zooitje, haha, achterstallig onderhoud en kinders uit hun doen.

Zondags es een eindje fietsen, in Maho deze keer, omdat we toch een huis gingen bekijken in Beacon Hill. Gezien, verder,… fietsen er uit en alweer zo’n vervelende security man die meent op zijn strepen te moeten gaan staan? Welke trouwens? Die op de weg?

Never mind, laat maar Tjeerd, parkeer maar verderop. Kinderen de baan op en bos in, en daar waren George en Harry met ouders en oma. Gezellig! Via de golfbaan mochten we ook ineens niet oversteken, wat een zevers die golfers zeg. Terug dan maar en het bos verkennen. Helaas helaas, ook hier de gebruikelijke zooi. De kinderen hadden reuze lol met 5jes, en ikke babbelen met Carla, leuk!

Waarom laten we niet meer mensen in oranje overalls mee helpen opruimen. Niet dat het perse hun troep is, zij hebben waarschijnlijk andere troep achter gelaten, maar dan maken ze zich toch nog een bietje nuttig? Ik bedoel, schoolkinderen vragen ze wel om beach clean up dagen. Tis maar een idee.

1. Mike:
    16 maart 2015
    Als het golft dan golft het goed!
  2. J van Oort:
    16 maart 2015
    Ja, Ah, het Hollandse gevoel van jullie valt geloof ik moeilijk ...te verklaren , na zo.n lange tijd in de Carib. , maar jullie hebben flink je best gedaan ...na twee visites achter elkaar... In het vervolg beter plannen...een idee.,? En verder ik ben trots op jullie !!!!!!
  3. Tante Cornelia:
    16 maart 2015
    In Nederland zijn er ook nog veel teveel mensen, die hun troep laten slingeren en te weinig, die hun omgeving netjes houden.
    En dat van die mensen in de oranje overalls is een top-idee!
  4. Carol:
    20 maart 2015
    "Tennis" " je kunt 't alleen, maar je rent je te barsten"
  5. Carol:
    "Tennis"
    "Je kunt t alleen, maar je rent te barsten"
    Tennis is die sophi-sport, toch?
  6. Carol:
    20 maart 2015
    Drie keer is scheepsrecht; de eerste reactie leek fout gegaan te zijn.
    Leuk voor de kids om ook eens te fietsen op een niet gladde/egale ondergrond!
    Doe ik ook graag :-)