rebel rebel

9 februari 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Tijd voor een dagje rust zeg, dat werd een heerlijke dag strand baby beach, 7 feb.  Alwaar stomverbaasd over het feit dat ze nu de waterweg naar de lagoon weer dicht hadden gegooid. Heel vreemd. Zal eens aan Mark Yokoyama vragen hoe dat zit!

Ondertussen is de man van dat “old house” net voor baby beach, het huis met oude bullen en verhalen-museumpie, overleden tijdens een overval al daar. (weet je wel Els…wij zijn nog nooit geweest..) Vreselijk verhaal. De wie wat waar en welk tijdstip overvallen wordt steeds vreemder, niet fijn. Moet ik toch ook melden?

De kinderen met Bert mee naar de andere punt lopen, en ze zwemmen alle 4 terug vanaf daar, ik vind het knap en bijzonder! “s avonds nog een show van de kinderen, feest weer compleet.

Zondag ontbijtje, in de kleren en wandel water schoenen voor zover aanwezig, en op naar de eiland hop! Suze enorm happy want die had dit nog niet gedaan, Tjeu vond al het water zo om hem heen soms wel intimiderend, maar lieve zus nam em mee als ie even twijfelde. Jurre was in zijn element uiteraard, meestal ver vooruit en al zelf allerlei rotsen omdraaien om te zien wat er onder zat.

Geloof dat we nu eindelijk eens een foto van ons 5 en hebben die redelijk te pruimen is, waarvoor grazie Bert! Bert zelf staat nooit normaal op de foto,..toch? geintje. Onderweg vond Jurre stukken vis, en ja hoor, die ging ie allemaal weer aan elkaar puzzelen, ons bioloogje.Terug bij de eskimobar (he Lien) een snackje en een drankje. Deze keer had de mevrouw ook poppen in de aanbieding, allemaal zelfgemaakt,eigen snoetjes, de kinderen vonden het niks, die waren pleitte. Waarheen? Beneden was een stuk van een boot aangespoeld, zie foto’s voor de niet van te voren bedacht te kunnen hebben, naam. Geestig!

Al gauw werd het ding verder en verder het water ingesleurd, en toen ging de zee ermee aan de haal…waarop ze bedachten dat er keien op de bodem moesten. Clever. De pirates of the Carabean zullen we maar zeggen. Prachtig! Suze Kapitein!

1. J van Oort:
    12 maart 2015
    Dag, zeker weer een leuk verhaal...., ja, ik ben vroeg want in Breda moet je verplicht vroeg opstaan , nou dan heeft z'n voordeel leuk zo jullie bij het water te zien en gehoord van Bert..... Dag dikke kus.
  2. Tante Cornelia:
    12 maart 2015
    Niet alleen in Breda zijn ze vroeg uit de veren. Wij hier in Bladel ook.
    Inderdaad leuke foto's waar jullie met z'n allen op staan en die van de kinderen met het bootje zijn ook heel leuk.
    Is de volgende stap nu zo'n bootje voor de kinderen?
  3. Carol:
    20 maart 2015
    Ben eindelijk je verhalen aan het bijwerken! Mooie foto's daar in het water, ook die met die "rebelse" boot :-) .