heel veel happyness

1 april 2014 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Wat had ik die 7e Maart ook al weer te doen? eh,…ach, viel wel mee, vooral veel, heel veel voorbereidingen want anders had ik die 7e Maart nooit doorgekomen zoals nu, perfect!

’s Morgens met de kinderen naar school gereden, 7.15 weg, afscheid nemen om 8.15, praatje en na een half uurtje was het tea with mum, zo leuk is dat! Het was heet en de andere jaren was er meer “gekookt”, maar t was gezellig met allen, met de kindjes, met Carina en Kazandra in het bijzonder, en veel te vlug voorbij…..

Deze mamma bleef daarna rundumhausen, ik hoorde van Tjeerd dat de KLM eerder dan verwacht aan zou komen, dus ik zat nog maar drie tellen met de krant op Mullet bay op het strand en pakte mijn bullen om de kinderen dan maar weer te gaan halen, tante Angeline en ome Ferdinand zouden aankomen, en met de kinderen zo dicht bij vond ik maar dat ze dan mee mochten. Terug dus, kinderen verbaast en happy ,leraren blij voor hen en ons, en wat zou dat voor een verrassing zijn voor A en F!

Wij naar de Sunset natuurlijk, eten en drinken besteld, we zaten lekker vooraan in de schaduw, allemaal spannend weer, deze keer geen gedraai op het laatste moment, wel uiteindelijk de normale landingstijd, wat het wachtten lang en zenuwachtig maakte. Maar daar was ie, jeuuuuh, betalen en op naar het vliegveld.

Daar is wachten al helemaal een crime voor kinderen, maar Suze genoot van de in mijn ogen, malle-veel –te wiebelig-gehakte- dames van de heineken regatta en Jurre klom in de hekken.

DAAR WAREN ZE!!!! JIPPIE DEPIPPIE TRANEN VAN HAPPYNESS ALOM!!!

Temporarely out of order was de betaalautomaat voor het parkeren al sinds Bert aankwam, lekker tijdelijk nietwaar? Buiten deed ie ook niks, dagje voor niks parkeren dan, mooi, boom werd handmatig open gedaan voor ons, the friendly island ten top.

Onderweg en thuis een geklep en gedoe van jewelste natuurlijk, zeker nadat Tjeu ook van de partij was…en dat zou nog een paar weekjes zo blijven!

Die avond was het feest in PHB vanwege de eerste race van de Heinekenregatta. Tjeerd bracht me weg nadat ik toch had besloten te gaan,zus en Fer zouden wel vroeg slapen toch??? grappuuuug, geen spijt van gehad, met Nadia en Dirk-Jan taxi naar huis gedeeld of was het gekregen. in elk geval veel gelachen veel gehoord, en zowaar weer iemand tegen gekomen uit Schalkhaar, die toen ook op stap ging naar Boode in Bathmen, haha alwaar ik ooit langs de lijn stond voor toenmalig vriendje en prompt een bal tegen mijn kop aangeschoten kreeg, de strepen stonden uren op mijn wang.... een ander bleek opgegroeid in Apeldoorn en familie zat te hebben daar... wonderlijk, die Regatta's.

1. Bert:
    2 april 2014
    dus je hebt weer lekker gefeest grappig is dat er mensen bij ons uit de buurt daar ook zijn en je die weer treft heb je nog een jas voor mij kunnen kopen groet Bert xxxxx
  2. Carol:
    2 april 2014
    Je komt altijd wel ergens ter wereld een bekende tegen, dus zo wonderlijk is dat nou ook weer niet hoor!
    En Bert heeft al jassen genoeg :-) !
    Carol
  3. Tante Cornelia:
    2 april 2014
    Soms is de wereld klein!
  4. Peter van den Hout:
    Één groot feestje daar!
  5. J van Oort:
    2 april 2014
    Goedemorgen , wat zijn deze mensen allemaal vroeg zeg, net of de dag te kort is ,,, maar goed, ik ben blij dat ik wat langer mocht slapen,,, haha, .ik heb ,gehoord een feestelijk ontvangst daar..., op het vliegveld..., je kunt de weg nu wel dromen denk ik , met al die visite van jullie,,,, maar goed ,leuk dat het in PHB., gezellig was , en zo zie je maar weer het Oosten van ons land is altijd aanwezig , ook bij jullie , groetjes.. X