Kzar, Emily, and Zicomo.

22 februari 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Zaterdag 21 Februari…..

Okay, hoe gaan we dit doen?

Jurre was uitgenodigd door Kzar, feestje op baby beach.

Tjeu en Jurre waren uitgenodigd op feestje van Zicomo, Cupecoy.

Suze had niks….

Tjeerd ging met Jurre “ ochtends naar baby beach, ik bracht Suze half 12 naar hotel Great bay, waar Emily met haar vader logeerde, en die wilden dolgraag dat ze kwam spelen, en ik reed door naar de andere kant van eiland, bij een huis met tuin en zicht op de lagoon, net achter school, feestje van Zicomo. (meer lezen over Zicomo kan via de website van de sintmaartenmontessorischool)

Tjeu vond het heerlijk, pizza, gebak, puppies, kindjes en een zwembad, ah ja, ook regen, maar het kind genoot volop. Van de mam van Harry gehoord dat ze hun zaak weer gaan verkopen, wat vreselijk jammer nou. Het blijkt waanzinnig moeilijk van mensen op aan te kunnen hier, om een bedrijf uit het niks, zonder connecties zeg maar, op te starten en vol te houden. Ze hebben ook alles gehad; de boot bleek ok na Gonzalo, maar na al die regen weet je nog, toch gezonken, en dat is niet verzekerd. Ook zij auto problemen die klauwen met geld kosten, oneerlijke schippers, klanten die onderste uit de (boottocht) kan willen en dan niet komen opdagen (zit je dan met je zelfgemaakte lunch voor 10 man) en zo verder. Het is zo doodzonde voor Sint Maarten dat deze, en vele, goedwillenden het door –het-helemaal-niet-zo friendly-island-houdingen-en-omstandigheden, het niet redden, want dit zijn mensen waar je van op aan kunt! Vind het verdrietig voor ze.

Jurre en Tjeerd hadden het heerlijk, Tjeerd kleppen met Roxy, en Jurre met zijn beste vriend Kzar, volgens zijn moeder en mijn man hebben ze heel veel met elkaar gespeeld, die twee missen elkaar! Alles was Sponge Bob, ze hadden er heel veel (thema) werk, van gemaakt, en ze hadden aan niets een gebrek. Jurre kwam zelfs thuis met party bags voor alle drie, wat ontzettend lief mam en pap van Kzar!!!

Suze heeft met Em in zee gezwommen, met haar en haar vader een drankje gedaan op de boardwalk, met drietjes  macaroni met meat gegeten in het hotel, en ze zaten schoon en wel op mij te wachten toen ik er ’s avond kwam halen. Dankjewel Pap, Emily, Carina!

Allen weer thuis werd er niet veel gegeten, wel gesnoept, nou vooruit dan, beter ene dag heel veel dan elke dag een beetje (zeker voor hun tanden) (en dus onze knapzak).

1. J van Oort:
    19 maart 2015
    Wat een leuke dag voor alle drie.... en pap en mam maar racen.... Goed gedaan
    wat een energie......!
  2. Peter van den Hout:
    Leuk,leuk,leuk!
    Heb even geen tijd om te reageren,maar lees wel vluchtig alles door hoor!
    Binnenkort ga ik er weer echt voor zitten,goed?
    xxx
  3. Tante Cornelia:
    19 maart 2015
    Gezellig al die feestjes.
    Altijd vervelend, mensen op wie je niet kan vertrouwen, waar ook ter wereld!
  4. Carol:
    20 maart 2015
    Ook leuk als ieder eens wat ANDERS te doen heeft dan de rest, heb je ook meer te vertellen aan elkaar!