laatste week van 2013

12 januari 2014 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Bijna ging oma alweer naar NL, maar eerst nog eens de caroussel zien, tis en blijft er prachtig, en ik blijf me afvragen hoe die tent uit kan, ookal is alles er mega duur, ook wel ditto lekker trouwens.

Tjeu vond de draaimolen nog steeds niks, typisch, en daarna even buiten met Bianca, en dochter Janiqua gekletst, je weet wel, vriendinnetje van Jurre…wij naar toppers aan het strand.

Het eten vond ik beduidend minder dan andere keren, Tjeu besloot alles aan elkaar te krijsen, en het ging regenen, niet helemaal wat ik me had voorgesteld als laatste keer uit eten met oma, maar ja. Wel de meneer van de stoelen weer eens gesproken, die zag ik vroeger natuurlijk vaker toen we nog daar woonden, de man was zo enthousiast, leuk is dat, en nee, we zijn je niet vergeten!

De 23e zou mam naar huis, we vertrokken op tijd voor de vlucht van 17.10, want het was slecht weer, ah ja dat weten jullie al.

Mam dus in Frankrijk in hotel voor de nacht, en rest volgende dag, we hebben gebeld maar ze wilde niet dat we kwamen, alleen maar gedoe. Sja. Klopt vast, maar het voelde niet ok…In Parijs is alles ok gaan, en mam was uiteindelijk eerste kerstdagochtend in Amsterdam. Dankjewel alweer Angeline en Ferdinand!

Wij hadden kerstavond visite, Leanne moest lang werken dus kwam iet, wat Suze en Jurre vreselijk vonden. Bert kwam gelukkig al wel op tijd, Jennifer en Anneke waren bij hun (zieke) opa in Amerika, wat een narigheid, zo sneu… Zij waren al eerder hier kerst komen vieren, pakken met kadootjes voor iedereen, wat vreselijk lief lief lief, dank je wel!! Met Nad en Dirk Jan erbij, die ooooook al kadootjes bij zich hadden, allemaal strand en watergoed voor de kinderen, geweldig, helemaal happy, dank ook jullie alweer!!! hebben wij lekker gegourmet (lekker opuh Henk, of kom je gauw meedoen?) En ook deze avond kregen we een show van de kinderen.

Laat tuurlijk weer als Nadia en Dirk Jan er zijn kan dat nooit anders haha, ik voelde me alleen nog steeds niet zo je van het, zal ook te maken hebben gehad met mam daar alleen in hotel…

Kadootjes uit de kast vissen en onder de boom, briefjes in de sokken, onze credit card was weer mee gekloot, en dus geblokkeerd, en dus kon ik niks in de VS bestellen dat ik wilde voor de jongens,…. Gelukkig was er nog geen geld kwijt deze keer…

Happy wakker natuurlijk, en Tjeu vind kadootjes geven veel en veel leuker dan uitpakken, nog steeds ja! Lekker daggie uitgepakt en niks gedaan dan spelen spelen en ’s avonds weer gourmetten Henk, tuurlijk a la Judith, veel en veel te veel (over)…ook wel fijn, een keertje geen kerstdiner te hoeven koken.

Suze en Jurre verzinnen van alles met de regen, en nu waren ze skaters, zie outfit, geweldig, vind het zelf een super foto van die twee! Zo leuk!

Zo raceten ze letterlijk door de kerstdagen heen, en wij ook.

1. Tante Cornelia:
    12 januari 2014
    Hier was het eerste kerstdag volle bak. Zowel de kinderen met aanhang als mijn ouders. Drie generaties aan tafel. Was heel gezellig.
    Tweede kerstdag was heerlijk rustig en ja, Judith ook ik had restjes maar dat was wel makkelijk, hoefde ik dus niet te koken.
  2. J van Oort:
    13 januari 2014
    Kerst 2013, vergeet ik nooit weer, wat heb ik veel kerstbomen en versieringen gezien en lichtjes en spanning, en vliegtuigen en mensen en dat in ZES landen achter elkaar in zes en dertig uur. Geen wonder dat mijn hoofd vol was bij aankomst in Amsterdam en dagen na.....maar tweede kerstdag heb ik lekker gegeten bij A ngeline en Ferdinand... Toch nog een beetje kerst-gevoel.. Xxxx.