met modder gooien

12 januari 2014 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Gelukkig vonden we nog een ochtend om naar baby beach te kunnen, mam verbaast over de weg, jawel een echte weg ipv zandpad, tenminste bijna helemaal.

Ik was verbaast over het “zwembad” dat in het water lag. Niet mee gekregen, wel dat ze daar vaak zwemles gaven aan schoolkinderen, genoeg keren gezien, vind het wel een goed idee zo, scheelt je een heel gebouw maken en het nodige aan onderhoudt van zwembad/water. Er zaten sloten op de “ingang”, maar menigeen vindt het dan toch nodig om op het ding te klimmen, sja.

Heb zelf eens een rondje gelopen, naar de punt, en terug een heel eind richting Oriënt bay, nooit gedaan, en toen ik terug kwam wilde Suze mee over het pad, en daarna ben ik nog een keer geweest, want Suze wilde dat Jurre ook mee ging, grappig, onder struiken vonden we bergen en bergen conch schelpen, vast ooit allemaal geconsumeerd..   en we vonden modder, altijd jammie, van voeten werden het handen en zo de rest natuurlijk ook, lekker glibberig feestje!

We hadden oppas dus Tjeerd en ik zijn samen naar het kerstdiner geweest, in PHB bij the greenhouse, was voor de gelegenheid door niemand anders te bezoeken dan collega’s. Die er waren dan. Gezellig en lekker, grappig detail, frikadelletjes als voorafje? Fijn dat we een keer met tweetjes ergens heen konden! Kregen nog een zegen van Father Bob, wat wil je nog meer? Overigens, de man kon prachtig zingen, zijn postuur was een beetje de give-away!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Carol:
    12 januari 2014
    Ja mooie plek daar. Ik heb destijds ook dat pad afgelopen met Wijnant. Dat zwembad is idd een handige oplossing, scheelt weer een hoop beton!
    Groeten uit Breda, Carol
  2. Peter van den Hout:
    12 januari 2014
    Modder blijft leuk voor kinderen, voordeel bij jullie is dat je buiten gewoon de tuinslang erop kunt zetten,zo schoon en droog.Én een gratis peeling dankzij die modder.
    Slim dat zwembad in zee ja,moet maar op het idee komen.
  3. Tante Cornelia:
    12 januari 2014
    Ja, dat met modder spelen is van alle tijden. Dat deden wij vroeger al graag!
    Fijn voor jullie, dat je ook eens lekker met zijn tweetjes weg kon. Ik hoop, dat jullie er van genoten hebben.
  4. J van Oort:
    13 januari 2014
    Het was gaaf .....om alles eens weer te zien en die gehele opknap beurt daar en het zwembad een pracht oplossing, maar ja ook daar kunnen mensen niet van andermans spullen afblijven... .. En het oppassen moet ik zeggen , J en T. Kwamen veels telaat thuis, haha, grapje. En de kinderen waren enorm vervelend . Geloven jullie dat? Ik had zelf gedacht , dat ze iedere avond niet thuis zouden zijn..... maar nee dus , ze hebben er niet van geprofiteerd die Judith en Tjeerd, grappig. Maar ergens dom van ze...., kwam vast door het weer en de boot. Maar ik heb genoten en nog steeds.......
  5. Mike:
    24 januari 2014
    Frikadellen? Die heb ik al jaren niet meer op. Wel heb ik poffertjesmix in de kast staan!