(lucht) scheepjes kijken.

3 april 2014 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Zondag 9 Maart, de laatste dag van de Heineken Regatta, zeilen van Marigot naar Simpson bay….de visite had er nog niet veel van meegekregen, en bootjes kijken vinden we allemaal leuk dus hupsee allen in de auto op naar Frankrijk. Uiteraard niet naar Marigot zelf, drama met parkeren, geen leuke boulevard en al helemaal geen leuke prijzen voor een kop koffie.

Wij naar Dreams, aan de lange baai, want daar heb je die nieuwe aanlegsteiger, en jawel, dat was lekker koekeloeren daar. Een troepje ik-weet-niet-wat-voor-n-soort-Chinezen-maar wel yuppie-rijk-soort zat daar naast elkaar en maar kiekjes maken, vooral van elkaar, grappig.

Na meegebrachte snakkies en drankjes verder gereden naar Beacon Hill, helemaal tot het einde gereden, daar was ik ook nog nooit geweest, maar daar konden we niet kijken, ietsje terug wel  bij een leegstaand gebouwtje op het dak. Uitzicht op hele baai en Pelican, en aan de andere kant vliegveld en de zee met de boten natuurlijk. Vele pelikanen daar, wat ik al standaard verkeerd schrijf tegenwoordig, op zijn Engels met een c ipv met een k, pfff

Hierna naar de Sunset bar, want vliegtuigen die aan komen zijn ook vet, zeker als je dat nog nooit hebt meegemaakt, plus de boten, de hele gekte daar en lekkere pizza’s en wat mindere kipnuggets…  Waar is Angeline vroeg Ferdinand op een gegeven moment....Tante Angeline en Suze gingen bij het hek staan toen de KLM vertrok, stelletje gekken, dat heb ik nog nooit gedaan….en al helemaal niet met 1 van de kinderen, haha, wat een tante.

1. J van Oort:
    4 april 2014
    Jaja, Tante,s doen andere dingen ......,spannend...!
  2. Tante Cornelia:
    4 april 2014
    Hee, oma is me voor deze keer.
    Ja, daar zijn tantes voor (of oma's en opa's) om kinderen dingen te laten doen, waar hun ouders nog niet aan gedacht hebben. (of niet blij mee zijn)
    Schijnt echt spectaculair te zijn dat vliegveld daar. Het is hier met regelmaat op tv.
  3. Angeline van Oort:
    4 april 2014
    Dat was ook helemaal cool...zowel om te zien/horen als te doen samen.... ;))
  4. Mike:
    7 april 2014
    Die zagen ze zeker vliegen?
  5. Carol:
    7 april 2014
    Tis inderdaad superleuk! Ik heb dat ook gedaan met mijn zoon en het is echt een bijzondere ervaring! Alleen niet zo gezond, al die uitlaatgassen, maar ja voor een keer moet kunnen :-) . Maar wanneer is zoiets hier op tv? Nog nooit gezien! Wel leuke filmpjes op YouTube. Groeten uit Breda,
    Carol.