MAX 3

7 april 2014 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

In alle vroegte waren de mannen alweer op pad met Max 3, ik had bedacht dat we bij Panlaan, the thai on the bay, (weet je nog Bert, tegenover toen nog de school) mooi op konden stappen met de kinders.

Spannend hoor zo'n eerste keer varen voor mij, zus, Tjeu Suze en Jurre, vooral die laatste twee hadden er al zooo lang naar uitgezien.

op de lagoon, onder nieuwe brug door, helemaal naar Porto Cupecoy, es van de andere kant bekijken, en ook de huidige locatie van school, leuke huisjes staan daar "onder". Naar de Franse brug en daar de zee op. Kinderen helemaal happy met de golven. Daar zelfs allemaal het water in, en weer er op klimmen en weer jumpen natuurlijk, Geloof het of niet, de kinderen zijn vanaf een eindje op zee helemaal naar het strand gezwommen bij dreams/le sand. Ja, alle drie. Hoe stoer is dat? Voor de rest, zie foto's

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tjeerd:
    8 april 2014
    Eitje....met een vaartje van max ( 1)3 per uur.was inderdaad erg leuk spannend en stoer.kindjes allemaal heel lief geweest.tjeu en jurre lekker in de cabin gelegen,juist daarom moest r een cuddy cabin komen.voor herhaling vatbaat, maar wel wat sneller graag!
  2. Mike:
    Live life to the Max 3!
  3. Peter van den Hout:
    8 april 2014
    Zooooo,luxe hoor een eigen cruiseschip!
    Daar kunnen heel wat vissen in gevangen worden Tjeerd.
    Ik zie jou niet op de foto's Judith? O,nee natuurlijk niet, jij hangt achter die boot op de waterski;-)
  4. J van Oort:
    8 april 2014
    Leuk jullie , aanwinst eindelijk in het water te zien ,anders dan bij de huisdeur....,maar je ziet het komt altijd goed , al loopt alles is wel eens anders, maar nee,,,, al dat water om je heen ... Dan ben ik toch wel een Veluwe zand haas..., maar ik bewonder jullie allemaal en zelfs jullie visite..... , hoera voor de overwinning van MAX 3 . Gefeliciteerd !!!!!!!!
  5. Tante Cornelia:
    8 april 2014
    Eindelijk jullie boot in actie te zien. Lijkt me echt geweldig. Geniet er maar van!