missie onvoltooid

19 december 2013 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

De ene ochtend die Jennifer en ik aan onszelf hebben opgedragen is er de laatste maand mooi bij ingeschoten, redenen legio.

Toch had ik nog een speciale missie, die nog niet voltooid is, en dus ga ik er verder niks over melden, flauw he?

Jennifer had net het zoveelste nare nieuws, en effe mee der uit leek me wel wat, haar gelukkig ook. Na de missie in uitvoering zijn we even de LB Scott road afgereden, vanaf de rotonde bij de Gran Marche zeg maar de weg recht tegenover in. Ik ben wel es in Emilio parc geweest, we, en in St Peters, maar nooit helemaal doorgereden naar het einde. Dat wil zeggen, je hebt dan links en rechts bergen, en rechtdoor, hetzelfde, maar nergens een doorgaande weg eroverheen, dus je moet uiteindelijk de LB Scott road terug.

Wij de vruchtjesbuurt in, ST Peters, sugarapple road, watermelon road, etc.Via Guavaberyyroad naar boven, vanaf de weg zeg links achteraan...Jen was een held en wij in onze handige wandelkleren naar boven gelopen...Geen honden hier? Nee Jen, geen honden hier. Wel een paar prachtige huizen (in de opknap) en wuivende graslandjes, mooi daar zeg! Eind Marigot Hill road, is een mini rotonde voor dat ene huis daar, dat uitzicht heft op? juist ja Marigot, en Anguilla. en het ligt op Marigot hill,163 meter hoog, en volgend mij net over de grens, maar dat is op mijn kaart niet met zekerheid te lezen.. Terug naar beneden, volgende keer sint Peter Hill doen?

Nog door reward gereden en me verbaast over de mooie wegen en de rust..

we vonden ook nog een sort kringloop/tweedehandswinkel waar we nog es naar terug moeten, zal volgend jaar worden! T was maar effies, maar wel effies weer boeiend!

1. Carol:
    20 december 2013
    Mooi daar, zal vast wel in Frankrijk zijn, want op een of andere manier is het daar wat ruimtelijke ordening betreft mooier dan in Nlse deel.
    Groeten uit Breda, en voor alle volgers Fijne Feestdagen en een voorspoedig 2014!,Carol
  2. Tante Cornelia:
    20 december 2013
    Misschien is daar in de buurt nog een huis te huur, of is dat nog verder van school?
    Goed van jullie om zo het eiland te verkennen.
  3. Mike:
    24 januari 2014
    Hebben ze ook een Blood Orange Road?