schoolfoto's

15 december 2013 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Daar zijn ze dan, de schoolfoto's van dit jaar.

Tjeu kijkt maar bezorgt en ietwat nerveus, Suze's haar is nou niet je van het, en Jurre staat er gewoon super op.

Het sneeuwbol-ding met foto van Tjeu lekte al voor we thuis waren, en voor de andere twee thuis waren hadden ze ze al uitgebreid laten zien aan elkaar in de bus denk ik, alles zat vol vingers en kreukels. Briljant ook om dat die kinderen in een open slappe envelop mee te geven.....zucht. wel 50 dollar he?

Er klopt touwens ook niets van de hoeveelheid foto's die we van de groten hebben, en klassenfoto's zitten er al helemaal niet bij.  Weer es druk aan het mailen met school en fotografe, je wordt er zo moe (deloos) van.  Helemaal als je je bedenkt dat we nog steeds wachten op de foto's van vorig jaar....

1. Tante Cornelia:
    16 december 2013
    Het zijn wel mooie foto's.
    Het voordeel bij jullie is, dat de kinderen tenminste wel een lekker kleurtje hebben. Wij hebben verschillende schoolfoto's waarop de kinderen bleekjes zijn en zichtbaar verkouden :(
    Wel apart die foto's van Tjeu in "de sneeuw".
    Kan me voorstellen, dat je moedeloos wordt van het overal achteraan bellen.
  2. Peter van den Hout:
    16 december 2013
    Leuk die foto's . Gewoon spontaan gemaakt zoals ze zijn.
    Hoeft allemaal niet met precieze haarvlechtjes of kunstwerken.
    Kinderen zijn kinderen!
    Xx
  3. Carol:
    16 december 2013
    Beetje bizar zo'n winterwonderland in de tropen, al staat Tjeu er leuk op. De andere foto's zijn ook erg leuk vind ik.
    Zo erg is het missen van schoolfoto's niet hoor, jij maakt toch al zoveel foto's op school bij elke uitvoering enzo? Ik snap wel dat je nogal pissed bent over de belachelijke kosten van die foto's.
    Groeten van ons, Jasper, Wijnant en Carol
  4. Edith:
    16 december 2013
    Aaaahhh die foto's zijn echt leuk juut. Wat is Suze al een hele meid zeg! Ze lijkt veel ouder dan 6. Jurre is net zijn papa en dan Tjeu wat een schatje. Ook al zo groot joh. Wat gaat de tijd toch snel!
  5. J van Oort:
    18 december 2013
    Geef de foto's maar gelijk aan (o)ma mee!!!!! Thank you!!