C voor Suze

13 december 2013 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Ok, ik ga effe van het chronologische padje af want we hebben een geweldig nieuwtje tussendoor...

Suze heeft gisteravond haar C zwem diploma gehaald!

Het was een paar weken heel veel gedoe en een hoop uitzoeken qua tijd en geregel, en het heeft tijdens het zwemmen zelf ook nog Tjeerds telefoon gekost...maar alles voor het goeie doel zeg maar, Suze heeft het mooi wel voor elkaar!            (en ik heb geen foto's van het einde)

Oma was op de valreep toch ook mee gegaan, en zei dat ze nu bij alle drie de oudste kleinkinderen in ieder geval bij 1x afzwemmen is geweest, hoe leuk is dat?

Ongelofelijk knap van ons (hoestende) meisje. Juf/examinator Carolien heeft gezegd dat ze het geweldig  zou vinden als Suze door blijft gaan, volgens haar heeft Suze een krachtige slag en alles meer om een hele goeie zwemster te worden....

Jurre stond hier thuis te springen Su-ze, Su-ze, Su-ze, helemaal blij voor haar en vloog naar benee om er te omhelzen toen ze thuis kwam!

Van ons hoeft ze niet meer als ze niet wil, maar das voor later zorg, eerst maar eens vakantie voor haar en Jurre, vandaag was hun laatste (halve) feestdag op school dit jaar.

Gefeliciteerd kleine grote zeemeermin, we zijn razend trots op je Suze!

1. Peter van den Hout:
    14 december 2013
    Proficiat Suze! Goed gedaan. Je kunt zo zelf zwemjuffrouw worden!
  2. Tante Cornelia:
    14 december 2013
    Gefeliciteerd Suze! Heel goed! Leuk, dat je zo goed kan zwemmen. Altijd handig als je op een eiland woont. Ook leuk, dat oma erbij was.
  3. Carol:
    14 december 2013
    Welja, ook nog je zwemdiploma C halen! En met oma erbij, super hoor! Van harte gefeliciteerd. Straks kun je sneller zwemmend naar school dan met de auto, haha!
    Groeten uit Breda, Carol XXXX
  4. J van Oort:
    >o ))0 O€
    Diploma A,B & C. Wow!! Gefeliciteerd Suze!!
  5. Mike:
    24 januari 2014